Ga naar inhoud
  • 0

dagrijverlichting passat cc


larscc

Vraag

Hallo allemaal,

 

Ik heb een vraagje ik heb de org. Pit eruit gehaald en led voor terug gezet. Nu geeft ie aan dat er een lampje kapot is.

Dus heb ik weerstanden gehaald 6.8 ohm en 25 watt.

Die moes ik tussen pin 12 plaatsen is mij verteld.

Nu hebben we dat gedaan maar nog steeds storing en hij word ook niet warm

Wat doe ik verkeerd? Of heb ik hem tussen de verkeerde gemaakt??

Hopelijk weten jullie mij te vertellen wat ik verkeerd doe

Grt lars

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Help jongens! Ik heb de kabel al doorgemeten en het is wel de juiste kabel. De storing al gewist met vcds maar hij komt gewoon weer terug. Het gaat om een passat cc met xenon koplampen. Hij heeft dus in de dagrij verlichting led lampen. En tussen de lamp en de voeding een weerstand tussen gezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Voor de foutmelding zou het niet mogen uitmaken, parallel of in serie. Voor de goede werking van het ledlampje wel, hiervoor moet het parallel over de lamp staan. Verder is het gewoon makkelijker van de ene kant van de weerstand bij de signaaldraad van de lamp te leggen (+ draad die van het boordnet af komt) de andere kant van de weerstand leg je gewoon aan massa.

Kan het zijn dat het lampje verkeerd zit van polariteit aangezien hij nu in serie zit en nog steeds die foutmelding geeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Polariteit zit goed anders brand led niet toch?

 

Kon niet opmaken uit de tekst of het lampje het effectief doet of niet.

Polariteit moet idd goed zijn want anders staat het in sper en gaat er zeker niks door.

Het niet warm worden is omdat het boordnet de spanning eraf haalt wegens de lamp defect foutmelding.

Hoeveel watt heeft het lampje wat er normaal in zit ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden