Ga naar inhoud
  • 0

Nabouwen Cruis Control


Fighting

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Is makkelijk te doen. Als het stuur recht staat draai je het een kwart. Achterop het stuur zit een opening en hier kan je een kleine schroevendraaier steken en het klemmetje verschuiven en dan aan de airbag trekken. Dan klikt deze los op die kant. Dan hetzelfde maar aan de tegenovergestelde kant. En dan kan je hem eruit halen. Om gemakkelijk zicht te hebben op de klemmetjes heb ik de camera van de smartphone gebruikt en deze in de selfie modus gezet (camera op de voorkant gebruiken) , je kan ook een spiegeltje gebruiken. De cc airbag klikt iets makkelijker los dan een oude versie passat airbag of golf 6/sirocco airbag

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Zou me sterk verwonderen dat het er niet op kan.

 

Zullen wel meerdere mod's hier op het forum gedaan zijn waar de dealer niet van af weet of het niet ziet zitten om dit in te bouwen.

Hebben ze ook een reden waarom het niet zou kunnen ?

 

 

Weet niet wat de reden is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

op deze afbeelding hoe de klemmetjes werken.

In de rode cirkel grijpt langs beide kanten een haakt een haakje van de airbag achter de "veer" in het stuur

dmv een schroevendraaier langs de achterkant van het stuur in de opening te schuiven en de veer op te schuiven in de richting van de pijlen kan de de haak van de airbag ontgrendelen.

 

post-6473-1423829907,6967_thumb.jpg

post-6473-1423829907,8216_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Bij tot auto moet er een draad naar de ecu getrokken worden idd, wij hebben er al diverse gedaan.

 

 

Hallo Lucas, ik heb inmiddels een afspraak bij jullie lopen.

 

 

Alle forumleden bedankt zover. Ik laat jullie weten hoe het is afgelopen en of alles naar behoren werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Bij tot auto moet er een draad naar de ecu getrokken worden idd, wij hebben er al diverse gedaan.

 

 

Ik laat jullie weten hoe het is afgelopen en of alles naar behoren werkt.

 

Daar weet ik het antwoord nu al wel op, gezien je niet naar de eerste de beste gaat.

Dat gaat super werken :thumb:

Een klein verslagje mag ook wel anders :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ga je toch niet zelf aan de slag dan ? Maar wel een goede keuze in het bedrijf voor de inbouw ervan. Succes, komt vast en zeker goed en ongetwijfeld tegen een aanvaardbare prijs

 

Bedrijf lijkt me zeer professioneel en prijs viel ook mee. Dus ga ik er zelf maar niet aan beginnen.

Je horen ervan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ga je toch niet zelf aan de slag dan ? Maar wel een goede keuze in het bedrijf voor de inbouw ervan. Succes, komt vast en zeker goed en ongetwijfeld tegen een aanvaardbare prijs

 

Bedrijf lijkt me zeer professioneel en prijs viel ook mee. Dus ga ik er zelf maar niet aan beginnen.

Je horen ervan

 

Ik verwacht geen enkel probleem. Lucas heeft bij mij oa mijn multifunctioneel stuur ingebouwd, alsook een "update" van mijn motormanagement en versnellingsbak. Allemaal naar volle tevredenheid, komt dus zeker dik in orde :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vag techniek is hier op het forum al een vaste waarde geworden. De inbouw zal geen probleem vormen. Ze hebben mogelijks al voor hetere vuren gestaan. In een handomdraai ga je kunnen genieten van je cruise control.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De door VAG techniek naar alle tevredenheid ingebouwde cruise werkt perfect. Wat een weelde, die kun je echt niet meer missen.

Tijdens het inbouwen werd ook nog even mijn navi geüpdatet en de verlichting aangepast.

 

Een net bedrijf met de juiste mensen op de juiste plaats.

 

Een volgende keer ga ook zo weer terug.

 

Alle bedankt voor de reacties op dit onderwerp

 

 

Groet Fighting

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden