Ga naar inhoud

Shitderdeshit


Gast Fappie

Aanbevolen berichten

Vandaag Achteruitrijcamera ingebouwd in mijn Passat, mooie foto's gemaakt voor de How-to.

Omdat ik de achterklep even schoon wou maken had ik een emmer water met zeep naast me staan.

 

Jawel moet mij dus over komen, valt mijn Iphone uit mijn boven zakje van mijn overall zo de emmer in... GVD telefoon naar de knoppen.

Nu maar hopen dat mijn simkaart nog heel is, want bij een Iphone is die er niet snel uit te halen.

Ook hoop ik dat mijn foto's via fotostream worden overgedragen naar mijn Ipad, anders geen How-to mensen.

 

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

 

Al met al ben ik wel een dagje bezig geweest om te camera in te bouwen, moest de achterklep aanpassen en mijn plaat m.b.t. kentekenverlichting en handgreep moest ik aanpassen.

 

Maar goed morgen ga ik het bandensysteem inbouwen en zal met mijn reserve telefoon foto's maken om daar een how-to van te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ai, niet zo best, aifoon is nu wel proper..

 

En werkt de camera naar behoren ?

Voor de rest alles vlot verlopen ivm aanpassen van de achterklep en nummerplaatverlichting ?

 

Camera werk heel goed, was alleen even vechten met het vastzetten van de camera.

Ik probeerde de na aanpassen van de oude bevestiging deze te gerbuiken, maar dat lukt helaas niet.

Nu heb ik 2 beugeltjes gemaakt zodat die vast zit en ga zo'n originele bevestigingskap bestellen die achter de camera kan.

 

Wat betreft de 2 aangepaste delen voor de kentekenverlichting werken perfect, met de Touwtjes en stekkertjes die jij aangaf gesoldeerd en aangesloten. Ook was het stoeien om de dikke kabel door het pijpje te krijgen pfffff uiteraard eerst de 28 polige steker eraf gehaald en aan een stuk Elektradraad gebonden en zo door het pijpje getrokken.

 

Al met al een mooie functionele mod waar ik heel blij mee ben.

 

Morgen de andere mod inbouwen, maar dat is volgens mij een stukje minder werk hahahaha

 

Peter bedankt voor je advies... Toppie :lol::lol:

 

En wat betreft de Iphone, tsja werd toch al een keer tijd voor een nieuwe... maar de foto's vind ik het ergste :x

Link naar reactie
Delen op andere sites

leg die telefoon eens een dag in een bak met rijst. Dat neemt het vocht op. Misschien is er nog een resultaat mee te halen... Succes!

 

 

Normaal kun je bij een mobiel de batterij er binnen een paar seconden uit krijgen, bij een Iphone wee ik geen eens hoe je bij de batterij moet komen. Tsja misschien demonteer ik de hele boel wel weer om nieuwe foto's te schieten :roll::roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

In elk geval NIET!!!! aanzetten!!!

Ga er ff mee naar zo'n gsm-reparatie.

Het logicboard van een iPhone is in principe beschermt tegen vocht met een bepaalde coating.

Deze coating kan echter niet tegen de warmte die vrijkomt bij het opstarten van de telefoon.

Bij zo'n gsm zaak hebben ze meedtal een chemisch bad die deze coating hersteld.

Met een beetje geluk doet ie het gewoon nog.

(Kan zijn dat je scherm vervangen moet worden)

Tot die tijd is een bak rijst inderdaad een goed idee.

 

Lijkt trouwens wel een iPhoneforum zo :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha fhone ligt geheel in een kom met een pak rijst erin, moeten we morgen toch maar gaan snacken.

 

Probleem is, dat de telefoon aan stond toen die in de emmer met schuim viel

Ik kreeg de telefoon ook zomaar niet uit, tot dat die vanzelf uit ging pfffff

Geprobeerd bij de batterij te komen, was me ook niet gelukt.

Geef mij maar een Samsung, daar heb ik de batterij binnen 10 sec uit.

 

We gaan het afwachten Dennis, simkaart ligt te droge en ik ga morgen de oude Iphone van mijn vrouw gebruiken.

Misschien word het wel tijd voor een 6, maar vind het zo jammer van de foto's die ik gemaakt heb.

 

Ach binnenkort gaat er weer een camera ingebouwd worden, dus kunnen we als nog een how-to maken... want die komt er :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Goed bezig wat betreft die camera inbouwen! Mooie mod. 

 

Kan die Iphone uit elkaar gehaald worden? Ik heb ooit mijn Samsung S3 in de plee laten vallen... Heb deze helemaal uit elkaar gehaald, alle delen op de verwarming gelegd. Volgende dag alles weer in elkaar en de telefoon heeft 1.5 jaar fijnloos gewerkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat voor een camera heb je ingebouwd? Origineel of after-market?

Originele camera :

http://www.cars-equipment.com/www/en/shop/rear-view-cameras-parts/oem-rgb-rear-view-handle-camera-4/

Dit is de Low versie, dus zonder mee draaiende stuurlijnen

 

Mocht je deze bestellen dan deze ook er bij bestellen:

http://www.cars-equipment.com/www/en/shop/rear-view-cameras-parts/oem-3c9827229c-vw-handle-rear-view/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas heb ik dus pech met de Iphone, was naar de reperateur geweest, maar helaas was die niet meer te redden.

Maar mocht iemand een achteruitrijcamera ingebouwd willen, wil er graag mee helpen zodat diegene er een mooie how-to kan maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden