Ga naar inhoud
  • 0

Ruuds vw shop


markvanliempt

Vraag

Jongens ik wil even mijn ervaringen delen met ruuds vw shop. Ik ga er nooit meer heen. Heb er mijn milltek uitlaat systeem besteld. Volgens ruud zat er alles bij en had ik verder niks nodig want milltek levert zn systemen compleet wel had ik een andere diffusor nodig omdat ik van enkele uitlaat naar dubbele ging. Nouja oke dan maar bestel maar er nodig is. Bij ophalen werd me verteld beter niet uitpakken hier want je krijgt het nooit terug in de doos. Geloofwaardig en dat klopte ook. Thuis natuurlijk meteen kijken wat er allemaal in zat. Ik kwam tekort: 1x hitteschild voor rechtse demper ( had al verwacht dat dit er niet bij zou zitten en volgens ruud was dit ook niet nodig als het er niet bij zou zitten) en de bevestigings beugel voor de rechtse demper. Volgens ruud hoefde ik deze ook niet te bestellen want die zou er al zitten. Nou ben ik wel redelijk bekend met vw en als er geen demper zit origineel gaan ze daar echt geen beugel en rubber ophangen voor als je dit ooit wilt gaan monteren. Na ik deze spullen besteld had en binnen had de uitlaat gaan monteren dit ging verder helemaal prima plus minus uurtje werk op een brug. Daarna de diffusor monteren. Past nog niet misschien. Wat blijkt ik heb een s edition en geen s-line. Nou is dit mijn schuld had ik maar beter moeten kijken. Als ik een klant zoiets zou verkopen zou ik kenteken en chassis nr vragen maargoed. Ik kon de diffusor wel terug komen brengen was allemaal geen probleem dit leek mij erg netjes. Kwam daar aan en eerste wat ik hoorde was geen originele verpakking en er zat een krasje op. Allemaal moeilijk doen maar hij zou zn best gaan doen. Tot nu toe nog niks van gehoord maar ik denk dat ik het antwoord al wel weet. Hij zou hem zelf helemaal gecontroleerd hebben en zat geen krasje op. Dikke friemel dat hij hem gecheckt heeft hij zat helemaal ingepakt en heb hem zelf mee uit zn bus gehaald hij had hem net opgehaald bij zn leverancier dus gelogen dat die gecheckt was.

 

Ik heb over ruuds vw shop geen positief woord over. Hij zoekt het niet goed uit hoe het zit schuift alle schuld op mij (een leek) af. Verder vond ik dat hij er niet veel van wist en dus maar iets besteld. Internet staat vol van de s-line diffusor die niet past had ik of hij ook kunnen zien. De diffusor kostte me ongeveer €100,- en heb inmiddels een s-line look diffusor besteld in duitsland (€219,-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Aha ok. Maarja hij was ervan op de hoogte dat er een s-edition was en een s-line. Ik wist niet beter als dat ik een s-line heb. Overal s-line logos buitenkant en stoelen enzo. Had hij als verkoper vind ik beter moeten checken. Naderhand vroeg hij om kenteken en chassis nr toen had hij het met paar min gezien. Had een hoop gezeik gescheeld

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden