Ga naar inhoud
  • 0

Probleem met verwarming 3bg


roelh

Vraag

Hallo allen,

 

Ik heb een probleem met de verwarming van mn 3bg uit 2002, welke ik dacht opgelost te hebben. Het probleem is dat op welke temperatuur ik de climatronic ook zet, met econ of auto, ik altijd warme lucht krijgt. De lucht is zo warm, dat ik het systeem zelfs soms uit moet zetten anders is het niet uit te houden.

 

Ik heb met vcds de boel een keer uitgelezen en de sensor g192 gaf -7 aan. Deze vervangen, maar dat heeft niks geholpen. (Geeft nog weleens een min temperatuur aan.) heb ik de kleppen gesteld, het leek even te werken, maar dat had ook geen invloed.

 

De andere waardes in vcds zien er goed uit, ook de buitentemperatuur die de auto meet.

 

Weet iemand waar ik nog meer naar kan/moet gaan kijken?

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Die zit bij de passagiers kant, onderste stuk van dashboard loshalen, tegen het midden console aan

 

 

yep deze

 

en heb ook deze gedaan met het vag com

 

Een 'Basic Setting' is nodig wanneer de Climatronic wordt vervangen, opnieuw wordt gecodeerd, of er wordt een motor(onderdeel) in vervangen.

 

Pas op: de foutcodes in deze Module moeten zijn gewist.

 

Messwertgruppe 000. De verschillende aansturingsmotoren worden nu aangestuurd, de basisinstelling is succesvol afgelopen als alle teruggekoppelde waardes 0 zijn.

 

08 - Climatronic

 

Basic Settings - 04

 

GR Fai

post-13179-1423829881,3857_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden