Ga naar inhoud
  • 0

Wielbouten bij stalen reservewiel


stanis40

Vraag

waren gisteren aan het praten met mijn buurman ( heeft een rijschool ) en een examinator kende zijn auto's niet en keurde die van hem af omdat de ring om de wielbouten bij zijn auto volgens hem niet goed zaten. Wel dus maar nu t volgende.

 

Heb er lichtmetaal onder liggen, zomer en winter en dus de bouten zijn gewoon te gebruiken, maar kun je deze conische bouten ook op een stalen velg gebruiken die als mijn reservewiel fungeert of moet ik daar andere bouten voor aanschaffen???

 

alvast dank voor een antwoord en natuurlijk de beste wensen voor 2015

 

grt

 

Stefan

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Ik heb even in je Topics gekeken en jij hebt orginele lichtmetalen voor de zomer met Bolconische bouten. Op je lichtmetaal van Alutec met je conische bouten hebben!! Dit is wel erg belangrijk.

 

Mmm mijn alutec wintervelgen liggen gewoon erop met de originele bouten dus die van mijn zomervelgen, het gaat mij om de stalenvelg van mijn reservewiel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
De vorm van de bouten die je velg raaks is niet optimaal. Het kan een mindere frictie opleveren en het kan de velg schade toebrengen. Effe goede kopen.

 

Ow bedankt alvast, goed dus ik moet conische kopen voor die alutecs, :) gaan we ff zoeken, maar welke maat moet ik hebben, vind daar ook allerlei andere maten voorbij komen M12 M14, Heb jij goed advise voor me?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Stefan,

 

Ik heb nog een complete set bolconische bouten liggen. Als je interesse hebt, laat me maar even iets weten. Over de prijs worden we het dan vanzelf eens.

 

Hoi Nard,

 

Dank je maar bolconsische bouten heb ik dus als originele bouten, Blijkt dat ik op mijn alutec wintervelgen conische bouten nodig heb.

 

Heb me deze dus maar besteld: Dit is een link

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Stefan,

 

Ik heb nog een complete set bolconische bouten liggen. Als je interesse hebt, laat me maar even iets weten. Over de prijs worden we het dan vanzelf eens.

 

Hoi Nard,

 

Dank je maar bolconsische bouten heb ik dus als originele bouten, Blijkt dat ik op mijn alutec wintervelgen conische bouten nodig heb.

 

Heb me deze dus maar besteld: Dit is een link

 

 

Deze die ik besteld heb, moeten dus de goeie zijn:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden