Ga naar inhoud
  • 0

Brandstof opvoerpomp defect


Thunderflash

Vraag

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Bij mij was de tandempomp ook kapot. De tandempomp is geen coulance onderdeel.... Hij is 2, 5 jaar geleden ook al vervangen, dit ook gemeld en kreeg als reactie dat er 2 jaar garantie op zat. Geen garantie of coulance,gewoon betalen dus. Bij mij is de tank pomp nu ook overleden. Na vervangen van de tandempomp en filter komt de auto niet meer boven de 135 uit. Deze wordt dus komende week vervangen.

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Auto is weer klaar, afgelopen zondag op en neer geweest naar Willingen om een dagje te skiën. 's Avonds rustig cruisend op de Autobahn krijg ik een melding in de MFA: Motorstörung / Werkstatt en de auto ging verder in de noodloop. Bij een benzinepomp even gestopt, de auto uitgezet en na een paar minuten weer gestart. Auto had zichzelf gereset en zijn we weer verder gegaan.

Vandaag toch even bij Jos B in Dieverbrug langs geweest om de zaak te laten uitlezen. Oorzaak een scheurtje in de slang naar de intercooler. Bij de testrit bleek dat het vliegwiel ook z'n werk niet meer doet. Over twee weken dus maar weer terug naar Jos om een vast vliegwiel te laten monteren.

Al met al €1500,- kosten aan de auto aan het begin van dit nieuwe jaar. :x

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden