Ga naar inhoud
  • 0

Word gek van het gekraak


Gast Fappie

Vraag

Om als eerst te beginnen, Nee ik ga niet met oordoppen in rijden en zet de muziek ook niet harder :mrgreen::mrgreen:

 

Het probleem:

Als ik over een drempel rijd dan hoor ik bij het uit-veren of in-veren een vervelend gekraak van achteren vandaan komen. :cry:

Wat is dit probleem en hoe kan het verholpen worden? :D

 

Hoor graag van jullie :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Weet je zeker dat het van achter komt?

De draagarmrubbers voor doen het standaard wanneer de temperatuur onder 5 graden komt, VW geeft daar zelfs garantie op.

Na vervanging voor is het vrijwel altijd over.

 

Willem wat zijn de garantie condities dan dat je hiervoor in aanmerking komt?

 

Heb het gekraak namelijk nu ook aan voorzijde bij dempels. Heb dit ook bij Autohaas gevraagd, krijg hier geen gehoor op garantie ofzo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Weet je zeker dat het van achter komt?

De draagarmrubbers voor doen het standaard wanneer de temperatuur onder 5 graden komt, VW geeft daar zelfs garantie op.

Na vervanging voor is het vrijwel altijd over.

 

Willem wat zijn de garantie condities dan dat je hiervoor in aanmerking komt?

 

Heb het gekraak namelijk nu ook aan voorzijde bij dempels. Heb dit ook bij Autohaas gevraagd, krijg hier geen gehoor op garantie ofzo...

 

Is een flauw grapje, het is echt zo erg geweest dat in de USA de rubbers werden vervangen onder garantie ( Us Law system)

download/file.php?id=37497

En het in Europa werd ontkend. Kraken van rubbers is niet echt een Passat probleem, vele merken hebben er last van, met name bij lage temperaturen wanneer alles stroef wordt. Je kunt de rubbers inspuiten met siliconenspray of WD 40 wat visolie bevat. Soms helpt het maar dan meestal tijdelijk. Bij het monteren van nieuwe rubbers kun je ze meteen met Molykoot rubbervet erin persen en is het kraken gegarandeerd over, leuk klusje voor de kerst vakantie :mrgreen:

viewtopic.php?f=193&t=45024

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Weet je zeker dat het van achter komt?

De draagarmrubbers voor doen het standaard wanneer de temperatuur onder 5 graden komt, VW geeft daar zelfs garantie op.

Na vervanging voor is het vrijwel altijd over.

 

Willem wat zijn de garantie condities dan dat je hiervoor in aanmerking komt?

 

Heb het gekraak namelijk nu ook aan voorzijde bij dempels. Heb dit ook bij Autohaas gevraagd, krijg hier geen gehoor op garantie ofzo...

 

Is een flauw grapje, het is echt zo erg geweest dat in de USA de rubbers werden vervangen onder garantie ( Us Law system) en het in Europa werd ontkend. Kraken van rubbers is niet echt een Passat probleem, vele merken hebben er last van, met name bij lage temperaturen wanneer alles stroef wordt. Je kunt de rubbers inspuiten met siliconenspray of WD 40 wat visolie bevat. Soms helpt het maar dan meestal tijdelijk. Bij het monteren van nieuwe rubbers kun je ze meteen met Molykoot rubbervet erin persen en is het kraken gegarandeerd over, leuk klusje voor de kerst vakantie :mrgreen:

viewtopic.php?f=193&t=45024

 

Ja dat was ook te mooi om waar te zijn. Maar ik zag al dat je de nodige ervaring met deze klus hebt Willem, 2de keer gaat altijd sneller toch ?? :lol: (mooi verslag, ziet er goed uit!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Weet je zeker dat het van achter komt?

De draagarmrubbers voor doen het standaard wanneer de temperatuur onder 5 graden komt, VW geeft daar zelfs garantie op.

Na vervanging voor is het vrijwel altijd over.

Dit heb ik nu met de CC ook. Kraak nu wel achter tijdens het nemen van een drempel. Mij irriteert het niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden