Ga naar inhoud
  • 0

Kofferbak bekleden (hond)


robtje

Vraag

Hallo,

 

Wij willen graag de kofferbak van onze auto zo proper mogelijk houden. Wij hebben echter een hond die we regelmatig in de koffer vervoeren, dus dat brengt heel wat haren met zich mee.

 

Hebben jullie tips hoe we onze kofferbak kunnen bekleden (onderkant + zijkanten) zodat we deze zo proper mogelijk kunnen houden?

 

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ben ook erg nieuwsgierig naar de zijkanten, heb al zo'n passende rubbermat, en heb een hondenrek afgezaagd zodat het boven op de afdekrol past:) moet alleen nog wat bedenken voor de zijkanten. Tot nu toe gewoon na elk ritje ff goed uitzuigen vooral met zo'n verhaarder als de mijne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Waar kan ik die rubberen matten vinden? Gewoon bij een autohandelaar of kan ik die ook ergens online bestellen? Als er iemand nog tips zou hebben voor de zijkanten zou dat geweldig zijn!

Matten zijn online verkrijgbaar, maar volgens mij heeft Nard nog 1 te koop.

Heb ff zitten zoeken maar kan de advertentie niet terug vinden.

 

Edit:

Als je nou 100 berichten had of full member was kon je een advertentie plaatsen in gezocht topic.

Anders E-Bay\marktplaats\google

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Waar kan ik die rubberen matten vinden? Gewoon bij een autohandelaar of kan ik die ook ergens online bestellen? Als er iemand nog tips zou hebben voor de zijkanten zou dat geweldig zijn!

Matten zijn online verkrijgbaar, maar volgens mij heeft Nard nog 1 te koop.

Heb ff zitten zoeken maar kan de advertentie niet terug vinden.

 

Edit:

Als je nou 100 berichten had of full member was kon je een advertentie plaatsen in gezocht topic.

Anders E-Bay\marktplaats\google

 

 

De mat is met de auto tegelijk verkocht. De nieuwe eigenaar heeft toen alles mee overgenomen. Maar zo een mat is ideaal. Misschien is het mogelijk om voor de bekleding van de zijkanten canvas op maat te laten maken. Dat is handig te reinigen, zeker wanneer je dat uitneembaar maakt. M.b.t. de bevestiging weet ik het ook niet zo goed dan....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoi hier is een link van zo'n benche.

Zelf staat die bij mij op de achterbank, handdoek eronder, en vast gezet met nylon bandje over hoofdsteun, mijn hond geniet graag van warme lucht in de winter en koele lucht in de zomer in zijn benche bij de 3C zitten er roosters vlak bij zijn benche dus.

In de weekends wandeling ik vaker met kennissen die dezelfde de benche hebben en dan passen er 2 stuks mooi in de lengte richting achter in de kofferbak.

zal er wel eens een foto van posten vanavond als ik uitvind hoe hier foto's te posten.

 

https://www.hond.nl/adori-64-x-46-x-53- ... tAodbRsA-Q

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb ondertussen de nodige aankopen gedaan:

 

* voor de bodem: een rubberen mat (pasvorm) aangekocht via duitse ebay (voor € 38,99 thuis geleverd)

* voor de zijkanten en rugleuning achterbank: skai aangekocht via Relinko webshop (voor € 46,85 thuis geleverd)

 

Ik zal nog even bekijken als ik de skai op de zijkanten zal lijmen of met velcro (klittenband) bevestigen.

 

Als de werkzaamheden zijn uitgevoerd zal ik een fotoke posten!

 

Waarschijnlijk koop ik dan ook nog een hondenrek aan die ik bovenop de achterbank kan monteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De werkzaamheden zijn gedaan. De skai aan de zijkanten heb ik uiteindelijk met velcro bevestigd. Op deze manier kan ik deze weer gemakkelijk verwijderen als ik in de zijpanelen moet zijn of als ik later de auto terug wil verkopen.

 

Voor de rugleuning van de achterbank heb ik een dunne plaat op maat gezaagd en daar de skai met contactlijm op gelijmd. Die plaat klemt nu tussen de achterbank en de kofferruimte.

 

Tot slot heb ik nog een hondenrek gekocht (€ 26) die ik er gemakkelijk in en uit kan nemen.

 

Hier dan een fotoke van het eindresultaat:

DSC_9361.JPG?m=1422097452

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden