Ga naar inhoud
  • 0

Auto houdt opeens in


vwovy

Vraag

Hallo,

 

Ik heb een passat 1.9 TDI uit 2003 gisteren reed ik op de snelweg en opeens leek het of er geen power meer was. Gestopt bij een tankstation om te kijken of ik wat kon niet maar niks te zien erna weer de auto gestart en kon weer normaal rijden weet iemand wat dit probleem kan zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb dit ook destijds bij de Bora TDI van mijn pa voor gehad: wegvallen van het vermogen en na uit- en aanzetten weer normaal. Ik heb toen zo'n reiniger in de brandstof gemikt en heb daarna een paar lange ritten gemaakt waarbij het blok goed op bedrijfstemperatuur komt. Dan vervolgens een aantal keer achter elkaar stevig doorgetrokken tot het rode gebied op de toerenteller en terug laten vallen. Heb er daarna geen last meer van gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

die reiniger zal met vastzittende schoepjes niet zoveel doen. Ik heb hier nu een 110pk staan die 3 jaar stilgestaan heeft, daar zit het variabele deel ook vast van.

Ik ga eerst nog even proberen om het stangetje aan het drukdoosje proberen te bewegen.. anders haal ik de turbo er maar even af, kan meteen de kat leeg..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden