Ga naar inhoud
  • 0

JD chiptuning


STA

Vraag

Goedemorgen allemaal

 

Ik loop met het idee om mn 3bg te laten chippen, aangezien ik veel snelweg km rij twijfel ik nog een beetje ivm het verbruik.

 

Nu zie ik veel advertenties over Tunex, lees veel verschillende reviews maar allemaal van jaren geleden.

Het liefst wil ik naar JD maar vin 599eu een beetje heel veel geld is het verschil dan echt zo groot dan met bv Tunex?

We praten over 225 Tunex of 599 JD, ok JD heeft zn naam dat hij de beste is

 

Wie kan me hier over informeren?

 

Gr stephan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
en wat was het resultaat voor en na op de rollenbank? :)

Dat hebben we niet gemeten aangezien het geen chip met rollenbank was, gemeten door mij is ca 206pk, meer dus dan die van jou die wel op de bank gestaan heeft ;)

 

uhhh... ik wilde geenszins een wedstrijdje verplassen ofzo hoor lol :P

 

had ik géén rollenbank erbij genomen, dan had ik zowat twintig paardjes minder eraan over gehouden en de meerprijs was nog geen 100 euro, dusja... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb het idee dat ik wat vermogen verlies heb, ook lijkt het als ik laag in toeren rij en ff wat gas geef dat de motor niet weet wat het met de luchtdruk moet doen. Soms denk ik te voelen dat de auto lichtjes trilt als ik dan een dot gas geef.

 

Beetje vage omschrijving maar weet eigenlijk niet hoe ik het geluid moet omschrijven, kan het ook mis hebben :lol:

 

Iemand een idee wat dit kan zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
is het zowel koud als warm? welke brandstof?

 

Met een warme motor, koude motor rij ik rustig.

Vorige week euro 98 getankt bij firezone en gister comp 102.

 

Ik hou het nog even in de gate of het "erger" word

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
tja dat kan van alles zijn:

 

- N75 defect of slecht aan worden

- Vacuum lek

- diverter valve slecht (heb je al wel een andere, bv Forge?)

 

beste is dat je even langs JD gaat. Of dat je wat Vagcom logs laat maken ergens.

 

Wat is een N75?

Heb gewoon de standaard diverter valve. Het was niet echt nodig om deze te vervangen voor een Forge, heb er nog wel bij staan kijken bij JD en gevraagd of het nodig was.

 

Ik heb geen vagcom maar als het erger word dan vraag ik wel iemand naar te kijken met vagcom. Heb wel de eobd fracile app met stekker daar kan ik je niet de waardes lezen denk die nodig zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het schijnt dat de originele dv op een gegeven moment de geest geeft, is er niet voor gemaakt. Ik heb voordat ik naar jd ging de originele, op advies, vervangen door een van een 225pk audi tt. Deze zijn sterker. Kosten waren iets van 40 euro, die van forge zijn wezenlijk duurder, maar ook nog steviger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Het schijnt dat de originele dv op een gegeven moment de geest geeft, is er niet voor gemaakt. Ik heb voordat ik naar jd ging de originele, op advies, vervangen door een van een 225pk audi tt. Deze zijn sterker. Kosten waren iets van 40 euro, die van forge zijn wezenlijk duurder, maar ook nog steviger.

 

Kan ik die gewoon bij de audi dealer bestellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden