STA Geplaatst 25 november, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 25 november, 2014 Goedemorgen allemaal Ik loop met het idee om mn 3bg te laten chippen, aangezien ik veel snelweg km rij twijfel ik nog een beetje ivm het verbruik. Nu zie ik veel advertenties over Tunex, lees veel verschillende reviews maar allemaal van jaren geleden. Het liefst wil ik naar JD maar vin 599eu een beetje heel veel geld is het verschil dan echt zo groot dan met bv Tunex? We praten over 225 Tunex of 599 JD, ok JD heeft zn naam dat hij de beste is Wie kan me hier over informeren? Gr stephan Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 -=mYst=- Geplaatst 16 december, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 16 december, 2014 en wat was het resultaat voor en na op de rollenbank? Dat hebben we niet gemeten aangezien het geen chip met rollenbank was, gemeten door mij is ca 206pk, meer dus dan die van jou die wel op de bank gestaan heeft uhhh... ik wilde geenszins een wedstrijdje verplassen ofzo hoor lol had ik géén rollenbank erbij genomen, dan had ik zowat twintig paardjes minder eraan over gehouden en de meerprijs was nog geen 100 euro, dusja... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 STA Geplaatst 19 december, 2014 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 19 december, 2014 nee idd geen rollenbank gedaan. Nu een paar dagen verder, had dit veel eerder moeten doen!! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 STA Geplaatst 3 januari, 2015 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 3 januari, 2015 Ik heb het idee dat ik wat vermogen verlies heb, ook lijkt het als ik laag in toeren rij en ff wat gas geef dat de motor niet weet wat het met de luchtdruk moet doen. Soms denk ik te voelen dat de auto lichtjes trilt als ik dan een dot gas geef. Beetje vage omschrijving maar weet eigenlijk niet hoe ik het geluid moet omschrijven, kan het ook mis hebben Iemand een idee wat dit kan zijn? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 LeovanderMeer Geplaatst 3 januari, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 3 januari, 2015 Gewoon effe mailen met JD en dan komt het wel goed. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 3 januari, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 3 januari, 2015 is het zowel koud als warm? welke brandstof? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Herb17 Geplaatst 3 januari, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 3 januari, 2015 tja dat kan van alles zijn: - N75 defect of slecht aan worden - Vacuum lek - diverter valve slecht (heb je al wel een andere, bv Forge?) beste is dat je even langs JD gaat. Of dat je wat Vagcom logs laat maken ergens. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 STA Geplaatst 4 januari, 2015 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 4 januari, 2015 is het zowel koud als warm? welke brandstof? Met een warme motor, koude motor rij ik rustig. Vorige week euro 98 getankt bij firezone en gister comp 102. Ik hou het nog even in de gate of het "erger" word Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 STA Geplaatst 4 januari, 2015 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 4 januari, 2015 tja dat kan van alles zijn: - N75 defect of slecht aan worden - Vacuum lek - diverter valve slecht (heb je al wel een andere, bv Forge?) beste is dat je even langs JD gaat. Of dat je wat Vagcom logs laat maken ergens. Wat is een N75? Heb gewoon de standaard diverter valve. Het was niet echt nodig om deze te vervangen voor een Forge, heb er nog wel bij staan kijken bij JD en gevraagd of het nodig was. Ik heb geen vagcom maar als het erger word dan vraag ik wel iemand naar te kijken met vagcom. Heb wel de eobd fracile app met stekker daar kan ik je niet de waardes lezen denk die nodig zijn. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 RogerPassat Geplaatst 27 januari, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 27 januari, 2015 Het schijnt dat de originele dv op een gegeven moment de geest geeft, is er niet voor gemaakt. Ik heb voordat ik naar jd ging de originele, op advies, vervangen door een van een 225pk audi tt. Deze zijn sterker. Kosten waren iets van 40 euro, die van forge zijn wezenlijk duurder, maar ook nog steviger. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 STA Geplaatst 27 januari, 2015 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 27 januari, 2015 Het schijnt dat de originele dv op een gegeven moment de geest geeft, is er niet voor gemaakt. Ik heb voordat ik naar jd ging de originele, op advies, vervangen door een van een 225pk audi tt. Deze zijn sterker. Kosten waren iets van 40 euro, die van forge zijn wezenlijk duurder, maar ook nog steviger. Kan ik die gewoon bij de audi dealer bestellen? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 RogerPassat Geplaatst 27 januari, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 27 januari, 2015 Yep, toets het eens in bij zoeken, dan zal het nummer wel ergens staan. Zo heb ik het ook opgezocht, de dealer weet anders niet wat je wilt. Het nummer eindigt in ieder geval op 710N. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 27 januari, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 27 januari, 2015 710p tegenwoordig volgens mij Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 RogerPassat Geplaatst 28 januari, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 28 januari, 2015 710p tegenwoordig volgens mij Je hebt gelijk, mathijs. Nu jij het aangaf, dit zei de dealer ook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 STA Geplaatst 2 februari, 2015 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 2 februari, 2015 ok thnx ik zal eens zoeken. Is deze dv zonder eventuele aanpassingen te vervangen? Als ik het goed begrijp is de 710P het juiste typenummer voor de Audi TT DV, want hier lees ik weer de 710N bericht gedateerd in Julie 2014 viewtopic.php?f=183&t=52993 Welke is het nou? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 RogerPassat Geplaatst 2 februari, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 2 februari, 2015 Nummer is door pon gewijzigd. Eindigt zoals mathijs aangaf op 710P en is zo uit te wisselen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
STA
Goedemorgen allemaal
Ik loop met het idee om mn 3bg te laten chippen, aangezien ik veel snelweg km rij twijfel ik nog een beetje ivm het verbruik.
Nu zie ik veel advertenties over Tunex, lees veel verschillende reviews maar allemaal van jaren geleden.
Het liefst wil ik naar JD maar vin 599eu een beetje heel veel geld is het verschil dan echt zo groot dan met bv Tunex?
We praten over 225 Tunex of 599 JD, ok JD heeft zn naam dat hij de beste is
Wie kan me hier over informeren?
Gr stephan
Link naar reactie
Delen op andere sites
40 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten