Ga naar inhoud
  • 0

Deurslot vervangen.


Marco456

Vraag

24 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Ik wil deze week mijn deur slot vervangen want die gaat niet open van buiten.

 

Moet ik het slot bestellen en of ook de kabel van de deurhendel buitenkant?

Heeft iemand zo het nummer van het deurslot bijrijders kant voor.

 

zijn er nog dingen waar ik op moet letten?

 

Heb je al eens een flinke klap op de bouten van het slot gegeven met bijv een nylon hamer?

Had het 2 jaar geleden binnen een week met beide voorportieren, tik op de bouten gegeven en sindsdien geen last meer gehad.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

geprobeerd werkt 1 avond helaas, laat hem nu maar maken: http://www.marktplaats.nl/verkopers/5324165.html

 

kan die weer gekeurd worden.

 

Update:

 

Is best lastig te vervangen als je niet weet hoe het zit. Rene had het met 45 min gefixt.

Had alles klaar liggen en ruil slot er in en het werkt weer perfect!

Je moet er even voor naar cappele aan de ijsel maar dan werkt het ook weer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ff een oud topic afstoffen......

René doet het nog steeds!

Ook mijn linker achterdeur ging niet meer open van de buitenkant.

René heeft m'n slot en het kabeltje vervangen en alles werkt weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ben bang dat ik er ook aan geloven moet... vooral met de huidige kou gaat rechts van buiten niet open (lam), en links blijft de klink vastzitten. Dus vaak via het achterportier van binnenuit ontgrendelen.

 

Ik zag dat René momenteel nog steeds via MP z'n services aanbied. Zal eens kijken of ik geschikte sloten zo kan vinden, of dat ik toch een afspraak bij hem maak. (Ritje van 400km...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ben bang dat ik er ook aan geloven moet... vooral met de huidige kou gaat rechts van buiten niet open (lam), en links blijft de klink vastzitten. Dus vaak via het achterportier van binnenuit ontgrendelen.

 

Ik zag dat René momenteel nog steeds via MP z'n services aanbied. Zal eens kijken of ik geschikte sloten zo kan vinden, of dat ik toch een afspraak bij hem maak. (Ritje van 400km...)

Is Apeldoorn niet dichterbij dan voor jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Apeldoorn is wel dichter bij.

Capelle ligt dicht bij Dordrecht, daar moest ik anders ook nog een keer naar toe dus kan dat mooi combineren.

 

Met René heb ik al contact gehad, krijg zelfs wat korting. Nu nog ff een afspraak plannen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Apeldoorn is wel dichter bij.

Capelle ligt dicht bij Dordrecht, daar moest ik anders ook nog een keer naar toe dus kan dat mooi combineren.

 

Met René heb ik al contact gehad, krijg zelfs wat korting. Nu nog ff een afspraak plannen.

Zag later dat je 3c hebt Jurgen. Frank doet hoofdzakelijk 3b/3bg.

Had voor Lubbert gebeld met @@tiptronic Alfred. Links achter openmaken zonder nieuw slot en kabel meende 125 euro. Origineel slot kost bij dealer 200 en dan nog nieuwe kabel erbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bowdenkabel wss, tijdens de koude dagen of structureel?

Of het de kabel is weet ik niet precies, ik had het vrijdag ook, deur niet meer te openen van buiten, een paar keer :censor:  :censor:  :censor:  :censor:  toen :idea:  :idea:  auto ff gedraaid in het zonnetje paar minuutjes gewacht en ja hoor open :mrgreen:  :mrgreen: , daarna meteen alles ingespoten met Teflonspray en sindsdien sesam open u.

 

Ik zou dus voordat je gaat slopen en vervangen eerst even de boel goed laten ontdooien scheelt je misschien een hoop Euries

 

Gr Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

€90,-

Vervangt die het slot met behoud van eigen sleutel voor een gerepareerd slot hij vervangt de kabel voor een nieuwe “gemodificeerde” en houd daarbij het oude slot wat erruit komt.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Volgens mij is er niks mis met je slot.

Kabel is amper 15 euro en nog geen uur werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoor ik iemand nou roepen een bowdenkabel vervang meet??

Ik ben voor. Hier al 2 winters achter elkaar gedonder. Gelukkig aan passagierskant.

Is een 3AA maar die zal exact dezelfde constructie hebben ben ik bang.

 

 

Met vlagen ben ik geniaal...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden