Ga naar inhoud
  • 0

Autovision AV1900 Duo Deluxe DVD spelertjes


ElRonno

Vraag

Ik ben al even op zoek naar leuke DVD spelers voor achterin. In laten bouwen in de originele hoofdsteunen wordt met te duur (1000 euro en meer). Vervangende hoofdsteunen vind ik niet zo mooi en ik zie op tegen het diefstalrisico. Dus toch maar losse. Ik heb de kinderen nu ook weer niet zo vaak in de auto, dus af en toe voor een lange rit even installeren is niet erg.

 

Nu kom ik op deze: Autovision AV1900 Duo Deluxe, twee onafhankelijke spelers die je wel kunt koppelen, 9", er zit een ophangdinges bij en speelt ook van USB SD card. Bijvoorbeeld hier: http://www.autoradiostore.nl/product/45 ... -1900.html Minder dan 200 euro samen.

 

Heeft iemand ervaring hiermee? Past die steun op de Passat CC hoofdsteunen? Andere tips of overwegingen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb zelf 2 spelers van Philips (type 7042). Deze hebben nagenoeg hetzelfde ophangsysteem en ik kan je zeggen dat dit redelijk matig is. Paste allemaal maar net om de hoofdsteunstangen en het plastic breekt makkelijk af. Door de armconstructie hebben de spelers ook de neiging om te gaan schudden. Heb uiteindelijk zelf montagesteuntjes gelast van rvs, zodat de spelers netjes strak op hun plaats blijven zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden