Ga naar inhoud
  • 0

Ambient voetverlichting sterkte instellen


Marleyke93

Vraag

vandaag een 3c8 boordnet laten steken. nu kan ik instellen dat men voetverlichting meebrand tijdens het rijden.

Nu is het probleem dat de voetverlichtinglampjes niet hard branden als men lampen aanstaan. max 30%

als ik men deuren open branden de lampjes op 100%. sluit ik de deuren dan branden ze weer heel zwak!

Is dit soms in te stellen dat de lampjes tijdens het rijden ook op zeker 80% branden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Licht sterkte bij deur open gaat met je boordcomputer van 10 tot 100%.

Licht sterkte tijdens het rijden met het wieltje van je teller verlichting inderdaad.

Als je wieltje op volle sterkte staat en je wilt ze feller laten branden zul je andere lampjes moeten plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik zat idd bij de bron. Ik had ze in men handen ook! Maar dat rood. Ik weet niet of het men ding zal zijn!

Ik heb nu een t10 led 5smd. Als de deur open is is het licht perfect. Enkel tijdens het rijden wat ik juist in het donker getest heb vind ik het net wat te min.

Welke lampjes kan ik het beste steken? Wel led natuurlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik zat idd bij de bron. Ik had ze in men handen ook! Maar dat rood. Ik weet niet of het men ding zal zijn!

Ik heb nu een t10 led 5smd. Als de deur open is is het licht perfect. Enkel tijdens het rijden wat ik juist in het donker getest heb vind ik het net wat te min.

Welke lampjes kan ik het beste steken? Wel led natuurlijk!

 

 

originele R8 voetverlichting, ik veronderstel dat iedereen deze wel gebruikt nu?

nr weet ik niet meer vaan buiten

 

dacht 8J0 945 .....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb je dit ingesteld;

 

Anmerkung:

Wer ein neueres Boardnetzsteuergerät hat (Teilenummer fängt mit 3C8 an), kann durch setzen des Bytes 16 auf "80" (Bit 7) diese auch als Ambientebeleuchtung (gedimmte Fussraumbeleuchtung während der Fahrt) nutzen, wie es im Passat CC der Fall ist. Die Helligkeit der Fussraumbeleuchtung während der Fahrt lässt sich dann über den Regler der Instrumentenbeleuchtung mit regulieren und ist unabhängig von der Helligkeit beim Tür öffnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bij mij branden ze wel feller bij gesloten deuren. Maar je leds kunnen feller aangezien met de deuren open deze wel fel genoeg zijn. Lijkt dan wel dat de interieur dimmer hier niet mee overweg kan

 

verstuurd met samsung galaxy S4mini

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb ook de 8J0947409A leds erin zitten met een 3c8 boordnet. Ze branden alleen 2 seconden als ik de deur open maak en gaan dan weer uit.

Weet iemand hoe ik ze langer kan laten branden?

 

Heb ik ook gehad, toen leds voor canbus erin en blijven wel branden nu.

 

 

Zijn dat orginele leds of aftermarked? Eventueel onderdeel nr?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden