Passat94 Geplaatst 26 oktober, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 26 oktober, 2014 Hallo Ik heb al een lange tijd probleem met een waarschijnlijke kapotte motorsteun. Het gaat om de motorsteun achter die wat lang is . Als ik ik rijdt en gas los laat en weer gas geef voel ik bij allebei de handelingen ergens speling. Nu is mijn vraag of er iemand ervaring mee heeft en of dat een makkelijke klus is en hoelang dat duurt? Greetzz Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 BARRY_TDI Geplaatst 27 oktober, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 27 oktober, 2014 Bij mijn 3bg dachten we ook dat de motorsteunen kapot waren. Achteraf bleek het de baksteunen te zijn. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Passat94 Geplaatst 27 oktober, 2014 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 27 oktober, 2014 Bij mijn 3bg dachten we ook dat de motorsteunen kapot waren. Achteraf bleek het de baksteunen te zijn. Hoe zit die baksteun eruit? Dan lijkt het mij vestandig om toch even voor de zekerheid te kijken welke het is . En ik neem aan dat het wel door de dealer bekeken moet worden of is die zichtbaar onder de auto? Groete Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Willem nunspeet Geplaatst 27 oktober, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 27 oktober, 2014 Als het een 3C is dan zit de "Dogbone" links op de foto aan de versnellingsbak vast en aan de andere zijde opgesloten in de rubbers (rechts op de foto) in het Subframe. Door een versleten rubber gaat ie niet echt klapperen, wat wel kan is dat 1 van de bouten is losgelopen. Eenvoudig te controleren door de motorplaat te verwijderen en aan de steun te voelen. Maar het kan ook veroorzaakt worden door de linker motorsteun, zie topic.... viewtopic.php?f=185&t=49582 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Passat94 Geplaatst 27 oktober, 2014 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 27 oktober, 2014 Als het een 3C is dan zit de "Dogbone" links op de foto aan de versnellingsbak vast en aan de andere zijde opgesloten in de rubbers (rechts op de foto) in het Subframe. Door een versleten rubber gaat ie niet echt klapperen, wat wel kan is dat 1 van de bouten is losgelopen. Eenvoudig te controleren door de motorplaat te verwijderen en aan de steun te voelen. Maar het kan ook veroorzaakt worden door de linker motorsteun, zie topic.... http://www.vwpassat.nl/viewtopic.php?f=185&t=49582 [attachment=0]Motorsteun.JPG[/attachment] Bedankt voor je uitleg, ik bedoelde de steun links opde foto ja. Naar mijn idee is die niet meer goed. Dan zal ik eens vande week even onder de auto moeten liggen om het te controleren. En het is trouwens een 3C . De linker motorsteun had ik net voordat ik op vakantie ging laten vervangen omdat mij werd verted dat het die was maar dat heeft niets geholpen. Ik ervan uit dat het de steun is die aan de bak zit want ik voel het ook echt achter de motor zeg maar bij het gedeelte van de stoelen. Groeten Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
Passat94
Hallo
Ik heb al een lange tijd probleem met een waarschijnlijke kapotte motorsteun.
Het gaat om de motorsteun achter die wat lang is .
Als ik ik rijdt en gas los laat en weer gas geef voel ik bij allebei de handelingen ergens speling.
Nu is mijn vraag of er iemand ervaring mee heeft en of dat een makkelijke klus is en hoelang dat duurt?
Greetzz
Link naar reactie
Delen op andere sites
4 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten