Ga naar inhoud
  • 0

RNS510 Internet Sharing


vlkswgnpsst

Vraag

Wat ik heb :

- RNS 510 SW 5230

- Blackberry Q5 OS 10.2.1 . Internet met datasim .

- Samsung Ativ S WP 8 . Internet met datasim .

 

De Blackberry is verbonden via rSAP met de RNS510 . Dit werkt vlekkeloos .

De Samsung Ativ S gebruik ik als flitspaalmelder (Flitsnav) . Dit werkt vlekkeloos . Alleen heb ik een datasim nodig om flitspaaldatabases onderweg up to date te houden . Ik wil van de kost van die datasim af .

 

Wat ik wil :

- RNS 510 SW 5230

- Blackberry Q5 OS 10.2.1 . Internet met datasim .

- Samsung Ativ S WP 8 . Internet via bluetooth connectie met RNS510 door de rSAP van blackberry toestel .

 

 

Dus heb ik me suf gezocht naar een oplossing .

In een manual vond ik het volgende :

RNS510_modem.jpg

 

Echter , ik krijg het maar niet werkende . Volgens mij ligt 1 van de problemen in het feit dat ik wel een access point kan ingeven in mijn telefoonsettings van de RNS510 , maar er is geen optie om een login en paswoord in te geven voor deze connectie . Mijn provider heeft login "web" en paswoord "web" nodig . Tenzij dit niet nodig is en de RNS510 dit van de rSAP telefoon automatisch doorkrijgt ?

 

Wie heeft iets soortgelijk aan de praat gekregen ? Of wie heeft tips hieromtrent ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hoi .

Een telefoon in rSAP mode kan niets meer , de RNS510 neemt dan alles over . Je Sim kaart zit dan virtueel in de RNS510 en een dataconnectie dient dan ook met de RNS510 opgebouwd te worden . Daarom verbruikt een GSM in rSAP ook zeer weinig stroom bijvoorbeeld .

 

Zelfs al moest ik een accesspoint op mn GSM op kunnen zetten is het een energievretretje . Als je in de auto zit wil je niet op batterijen werken maar op apparaten die stroom krijgen van je auto .

Ik denk dat ik de gewenste situatie vrij duidelijk geschetst heb , maar moest dit niet zo zijn dan vraag maar op :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De nieuwere telefoon modules (rechts onder zetel) hebben de mogelijkheid voor internet die via de gsm werkt of zoiets.

Maar RNS rechtstreeks met gsm voor internet is het niet dus deze moet via de module gaan.

BT module 3C8035730D ondersteund WiFi hotspot

 

Weet niet of dit iets is: http://www.android-rsap.com/faq/107.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Interessant .

 

Wat ik gelezen heb is dat ik internet kan sharen via bluetooth . (zie wat ik boven gepost heb)

Dus GEEN wifi access point , ik heb niet die laatste nieuwe bluetooth module , daar ben ik zeker van .

 

Maar ik ga eerst eens uitzoeken welke Bluetooth module er juist in mijn auto zit .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Interessant .

 

Wat ik gelezen heb is dat ik internet kan sharen via bluetooth . (zie wat ik boven gepost heb)

Dus GEEN wifi access point , ik heb niet die laatste nieuwe bluetooth module , daar ben ik zeker van .

 

Maar ik ga eerst eens uitzoeken welke Bluetooth module er juist in mijn auto zit .

Mis gelezen of begrepen dacht dat het over WiFi en de module was.

BB ken ik niet qua gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Net nagekeken en ik heb de 5N0 035 730 C .

 

Als ik op de site van Ross-tech kijk zie ik in de lijst dat deze geen 3G/UMTS support heeft . (http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... trofitting)

Misschien daarom dat ik het niet werkende krijg .. ?

 

In hoeverre die lijst van ross-tech correct is weet ik niet , normaal heeft mijn BT module toch A2DP bijvoorbeeld , maar in hun lijst staat daar NO .

 

Ik zou het liefst hebben dat ik mijn windows phone internet access (3G van mijn Blackberry telefoon) kan geven via bluetooth (dus NIET wifi) .

Kan dit eigenlijk wel samen met rSAP ?

Of werken rSAP en internet sharing gewoon niet samen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden