Ga naar inhoud

Aanschaffen Passat


johvdijk79

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Nu ik....

 

Na dat ik een 3B benzine gereden heb, en nu overgestapt naar een Golf IV TDI mis ik toch wat :embarassed: . de golf rijd voor de rest prima. Zelf heb ik over een tijdje geen diesel meer nodig, en ben dus rustig aan het kijken voor een Passat benzine dit maal een 3BG.

Heb een 3BG 2.8V6 4-motion uit 2001 met 88.000 op het oog, auto is van een bekende van mij met alle opties, Beige voll leer,MFD enz enz..

 

Nu vraag k me af waarop kan k nog meer lette, is het draagarm probleem opgelost ?, wat verbruikt zo'n ding nou ongeveer ?, om de hoeveel duizend de DB-riem ?

 

alle tips zijn welkom !

 

alvast bedankt allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, als je meemaakt wat ik de afgelopen week mee heb gemaakt met de passat ga je toch wel ernstig twijfelen of je nog ooit weer passat of uberhaupt europees gaat rijden. Eerst gaat de turbo naar zijn grootje, wil je de auto ophalen slaan de remmen vast omdat de rembekrachtiger er verder geen zin meer in heeft. Gelukkig gebeurde het bij de garage maar leuk is anders. En ik rijd al jaren auto maar een rembekrachtiger die de geest geeft? Te gek om om over naar huis te schrijven. Maar zo kun je je spaarcentjes snel op krijgen.

 

wicher

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden