Ga naar inhoud
  • 0

4-motion achterbank aanpasbaar aan 2-motion ?


RogerPassat

Vraag

Wie kan mij aangeven of het mogelijk is om redelijk eenvoudig de achterbank van een vierwiel aangedreven passat 3bg in een voorwiel aangedreven passat te monteren.

Ik heb al diverse topics bekeken, echter kon ik er niet achter of het mogelijk is deze te plaatsen.

Ik heb een half lederen interieur op het oog ( geen acantara, maar stof zoals sportline in het midden), de ze komt uit een 4-motion.

De verkoper gaf aan dat er zaken veranderd dienden te worden (sluitingen op de acherbank en iets in de midden). Deze onderdelen zouden erbij geleverd worden. Maar een verkoper kan me nog meer vertellen, ik weet het toch niet.

Ik kan er ook niet zomaar even naartoe daar het een rit van 1100km zou zijn, en dat is iets te ver zonder eerst zekerheid te hebben.

 

Dus, nogmaals de vraag: is het mogelijk ?

 

Gr. Roger

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Het enige verschil is de scharnier van de rugleuning. Die moet je verplaatsen. Als de scharnier op de rugleuning gelast is dan kan je een nieuwe scharnier kopen. Bij een 3BG is deze niet los te kopen maar bij de 3C wel. Deze zijn hetzelfde.

Dus het past wel.

als de scharnier gelast is hoef je deze niet los te maken de tweede kan je er boven plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb je pdf gezien. Ik zie dat je het interieur van een gewone variant 2WD in een sedan hebt geplaats. Als je een interieur had gehad van een 4WD had je die pinnen niet hoeven te verzetten. Bij een 4WD interieur zit de bevestiging hoger omdat de bodem van de 4WD hoger is. (van een variant)

Wat ik wil zeggen is dat als je een 4WD interieur wil inbouwen in een 2WD dan moet je die oogbevestiging laten zitten en de tweede scharnier gebruiken (Tweede gat onder). Het onderste gat, die is al 10,5 mm. Daardoor kun je niet tappen

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden