Ga naar inhoud

test nieuwe passat


edgarrobert

Aanbevolen berichten

Dan die kerel dat zegt dat er niets nieuw aan is aan de b8 en dus gewoon ander jasje er over.

Die heeft zijn huiswerk niet goed gemaakt gaat dus wel degelijk over een nieuwe passat.

Nieuw onderstel, nieuw carrosserie, ander interieur....dit tegenover de b7 was niet meer dan een facelift van de b6.

 

Als ik het geld had zou ik deze wel willen aanschaffen.

Bij nader inzien blijkt dat ik het geld er niet voor heb, snif :cry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klaus Bischoff noemde in zijn brief nog geen data, maar normaal gesproken ziet de Alltrack zo'n twee jaar na de lancering van de standaard Passat het levenslicht. Inmiddels draait de geruchtenmolen over een eventuele Passat R op volle toeren, maar daarover heeft Volkswagen nog met geen woord gerept.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klaus Bischoff noemde in zijn brief nog geen data, maar normaal gesproken ziet de Alltrack zo'n twee jaar na de lancering van de standaard Passat het levenslicht. Inmiddels draait de geruchtenmolen over een eventuele Passat R op volle toeren, maar daarover heeft Volkswagen nog met geen woord gerept.

Ook welkom op het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
De digitale teller is wel een must have denk ik zo

 

Het nadien inbouwen zal een dure grap worden kan je beter meteen aanvinken in je optielijst.

Los kost deze nieuw 1222€ :shock: 3G0920798 A/B

 

EDIT. de Radio 5" en 8" is een gescheiden systeem scherm en module handschoen vak.

Hopelijk zit deze goed bevestigd anders is het nutteloos als die er ook in 123 er uit is.

Kost ook iets van bijna 3000€, 650 voor 8" scherm een 2220 voor module

 

Verwarmbaar stuur ook te verkrijgen.

Telefoon module is gescheiden door 2 delen (onder passagier en in de koffer) voor de duurdere radio types.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De digitale teller is wel een must have denk ik zo

 

Het nadien inbouwen zal een dure grap worden kan je beter meteen aanvinken in je optielijst.

Los kost deze nieuw 1222€ :shock: 3G0920798 A/B

 

EDIT. de Radio 5" en 8" is een gescheiden systeem scherm en module handschoen vak.

Hopelijk zit deze goed bevestigd anders is het nutteloos als die er ook in 123 er uit is.

Kost ook iets van bijna 3000€, 650 voor 8" scherm een 2220 voor module

 

Verwarmbaar stuur ook te verkrijgen.

Telefoon module is gescheiden door 2 delen (onder passagier en in de koffer) voor de duurdere radio types.

 

Laat me raden... van 'n ingewerkte koffiezet nog steeds geen sprake zeker? :x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kreeg deze week briefje in de bus vd dealer om de nieuwe te testen, ga ik ook gelijk doen want ik ben zeer benieuwd naar die digitale display irl.

 

Echter rest mij de grote o zo belangrijke vraag; of dit ook terug zo'n (interieur) krakend hok zal worden als de 3c waarbij demping mousse strips en laminaat stukjes het dashboard opvullen en silicone spray bussen de vuilbak invliegen om die ophangingsrubbers soepel te houden :mrgreen::blink: !?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kreeg deze week briefje in de bus vd dealer om de nieuwe te testen, ga ik ook gelijk doen want ik ben zeer benieuwd naar die digitale display irl. !?

Heb dit vorige week ook mogen ontvangen ook de XL1 zou er staan zo ook de nieuwe Jetta, TT, A6, A3 sportback e-Tron.

Althans bij de VW-dealer hier bij me in de buurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden