Ga naar inhoud
  • 0

Rempedaal minder hard dan voor het vervangen van remmen


R36 Driver

Vraag

Wie kan mij helpen.

 

Onder de R36 heb ik nieuwe Schijven en Blokken gemonteerd, iest wat ik al vele jaren bij verschillende auto's heb gedaan.

 

Alleen vind ik het pedaal minder hard dan voorheen.

 

Alles ontlucht (gecheckt) maar geen lucht.

 

Moet er bij een 3C of R36 nog iets speciaals worden gedaan of weet iemand wat er wellicht aan de hand kan zijn.

 

Auto remt perfect alleen zoals geschreven voelt de pedaaldruk minder hard aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Waarom heb je je remmen ontlucht bij het vervangen van blokken en schijven, als je voorheen dit probleem niet had?

Heb je alleen voor gedaan, of ook achter icm elektrische parkeerrem? Indien alleen voor; dan komt dit vaker voor; blokken moeten even inslijten op je schijven. Mits goed gemonteerd, ebt hebt probleem vanzelf weer weg na een poosje rijden (met snelwegrit kan het wat langer duren, omdat je dan waarschijnlijk weinig remt).

Mocht je ook achter gedaan hebben icm elektrische parkeerrem, neem ik aan dat je de stelmotoren ook op de juiste manier bediend hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bedankt voor je reactie.

 

Heb niets ontlucht tijdens montage.

 

Echter vind ik de pedaaldruk te soft en heb toen voor de zekerheid ontlucht (slangetje gehangen in een potje met een laag remvloeistof) maar daar kwamen geen luchtbelletjes uit.

 

Zal dan wel het zetten van de blokken zijn op de schijven ( wat ik overigens nog nooit heb meegemaakt maar dat terzijde) heb nu 200 kilometer snelweg gereden lijkt me toch wel genoeg of ..............

 

Schijven en blokken zijn van Het merk Zimmermann Duitsland

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden