Ga naar inhoud
  • 1

Ambient Voetverlichting


navi16

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Voetverlichting laten branden tijdens rijden gaat toch alleen met 3C8 boordnet?

 

Was eerder hier al aangegeven dat je met deze modules geen duur 3c8 boordnet nodig hebt. Enkel een versie boordnet waarin je de voetverlichting kan activeren.

De units die Peter aanbied hebben 3 aansluitingen, gemeenschappelijke massa, een stuurdraad voor wit en een stuurdraad voor rood.

De stuurdraad voor wit komt van het boordnet af dus gaat wit gewoon branden zoals gewone voetverlichting, bij het openen van 1 van de deuren gaat wit dus branden.

De stuurdraad voor rood komt van ergens waar je knopverlichting kan aftakken (lichtschakelaar,esp knop, ... ) .

Wanneer je de verlichting inschakelde gaat de voetverlichting dus gewoon rood branden.

Bij het openen van de deuren bij ingeschakelde verlichting gaat dus wit en rood branden maar voornamelijk wit aangezien dit een gans pak feller is.

Een mooie mod voor weinig centen ook omdat je een 3c8 boordnet kan uitsparen indien je enkel een 3c8 zou plaatsen om de voetverlichting tijdens de rit te laten branden.

In mijn geval is dit geen optie omdat ik de s6 DRL op het boordnet heb zitten. Kan natuurlijk ook de optie uitschakelen dat de voetverlichting niet meer brand tijden de rit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Net bij Peter 2 module gekocht, ik zeg kan niet wachten.

Wel even een paar touwtjes trekken, maar dat mag de pret niet drukken. mmmm misschien maak ik wel een howe-toetje.

 

Moet wel even rustig aan doen van de dokter, heb van zondag op maandag nacht weer op Cardiologie gelegen, ging effe niet goed

 

 

Zo ook maar even gelijk dit topic weer een Upje gegeven :wink::wink: denk dat er nog vele zonder deze mooie mod rijden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

En er zitten in mijn deuren alleen de glaasjes maar geen lampfittingen of lampen, moet ik daar ook alvast een set voor bestellen, zoja heeft iemand voor mij ook zo,n fantastische link van ebay ben er geen een rund in.

En deze voor in de deuren http://www.aliexpress.com/snapshot/6465579399.html?orderId=65578533604090

Ik heb het pas gedaan, dus kom je er niet uit dan wil ik je daar best bij helpen.

En moet je zeggen het is Oem en de passing is perfect

aangepast door Fappie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Navi16 bedoelt of je het alleen voor in wilt of ook achterin maar dan met wit licht achterin.

Denk dat het mooi staat als je deur dicht is alle 4 de voetenruimte rood verlicht is en als de deur open gaat wit verlicht is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden