Ga naar inhoud
  • 1

Ambient Voetverlichting


navi16

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Als je voetverlichting hebt is het al voldoende. Maakt niet uit wat voor boordnet je hebt.

Voet verlichting heb ik al geïnstalleerd.

 

Als ik het goed begrijp is het dus uitwisselen van de lampjes en extra draadje aan de binnen verlichting aansluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb originele voetverlichting, nu heb ik alle interieur lampjes vervangen voor led en werkt perfect, staat super.

 

Echter als ik de lampjes van de voetverlichting vervang voor dezelfde led, gaat het mis...

Wanneer ik een halogeen lampje heb en een led, branden ze beide. Wanneer ik dan de volgende halogeen wil vervangen voor led en doe het contact aan, branden ze geen van beide meer!

Ik vind het echt een doorn in het oog, alles led en de voetverlichting is noodgedwongen nog halogeen en daar wil ik graag een oplossing voor, wie weet wat te doen ??

 

@TS, sorry dat ik hiervoor jou topic even ge(mis)bruik !

 

Nog even terugkomend op bovenstaand verhaal, ik heb dus een originele Highline van 2006 heeft deze ook voetverlichting achter? Weet iemand dat?

 

De portierverlichting achter brandt ook niet, terwijl er wel lampjes inzitten..?

 

Het zijn nu vooral die kleine puntjes, die mijn aandacht verdienen :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Oke, dan zal ik achter ook geen verlichting hebben schat ik zo.. ik zal er morgen eens naar kijken.

 

De portierverlichting moet ik dan nog eens nader onderzoeken, de lampjes doen het allemaal wel, dat heb ik al eens nagekeken.

 

Het is ook niet toevallig zo, dat dit geactiveerd moeten worden met VAG COM ofzo ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb vandaag de led's van Navi16 aangesloten.

Ik ben er een krap uurtje mee bezig geweest omdat ik de draadjes netjes weg wilde werken.

Op m'n tweede tassenhaak in de kofferbak na de goedkoopste mod die ik uitgevoerd heb ;-)

Maar wat een gave verlichting in het donker zeg!

Echt een super mod vind ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden