Ga naar inhoud
  • 0

Eerste Mod. in de CC is een feit…..


MarCCel

Vraag

post-3274-1423829562,7478_thumb.jpgGaragedeurbediening op de plek/met de rolgordijnschakelaar

Deze zat ook in de vorige CC zie "oude" schakelaar (over) en dus ook maar weer in de nieuwe maken…

post-3274-1423829563,0134_thumb.jpg

Dit is overigens op het hele paneel langs de pook te maken, je hoeft alleen de "groene" blokkering te verwijderen en je hebt een functieknop vrij in te delen…ik ben een zeikerd dus wil ik een verlicht knopje :idea: zie foto.

Hier word ik dus blij van ondanks het K..weer :lol:

post-3274-1423829563,0915_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Fraai, dat is nog iets wat ik wil.

Alleen het solderen van de draadjes op het kleine printplaatje van de afstandsbediening is (bijna) niet te doen.

 

Daarom ligt mijn afstandsbediening nog in het middenconsle, want ik zag het niet zitten dat solderen.

 

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Fraai, dat is nog iets wat ik wil.

Alleen het solderen van de draadjes op het kleine printplaatje van de afstandsbediening is (bijna) niet te doen.

 

@Robert dat hoeft niet perse je kunt ook nagaan welke pinnen je wil gebruiken echter moet je dan in de "groene" connector gaan vervelen... :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Fraai, dat is nog iets wat ik wil.

Alleen het solderen van de draadjes op het kleine printplaatje van de afstandsbediening is (bijna) niet te doen.

 

@Robert dat hoeft niet perse je kunt ook nagaan welke pinnen je wil gebruiken echter moet je dan in de "groene" connector gaan vervelen... :mrgreen:

 

Oeps ik zie nu dat het over de print van de AB ging….ach dat valt reuze mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Bedoelen we hetzelfde?

Ik bedoel solderen in de losse afstandsbediening die bij de garagedeur is geleverd.

Jazeker Robert, echter wat ik al aangaf dat is een eitje… m.b.t de auto elektronica daar kan het nog kleiner/fijner gemaakt zijn :cri: daar heb ik dan soms een vraagteken er is geen weg terug en kapot is $

Moet je de oude schakelaar van mij monteren :)

post-3274-1423829563,154_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden