Ga naar inhoud

Diverse vragen over mijn 3B


RohanV6

Aanbevolen berichten

Weet iemand toevallig waar ik een originele linker buitenspiegel voor mn 3B kan kopen?

of heeft iemand er toevallig nog eentje liggen?

op de ''oude'' spiegel van mij staat: C9Z 28 3B 857 537 B, 290897 31647, BLACKMAGIC PERL-M

Dit staat allemaal aan de binnenkant van de spiegelkap.

wat houd dit allemaal in, behalve het onderdeelnummer?

 

Gr. Rohan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 174
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Hoi leden,

 

ik heb net de oude spiegel terug gezet op m'n auto zodat de binnenwerk van de spiegel niet zichtbaar is.

maar toen ik de auto startte hoorde ik een tikkend geluid.

het geluid hoor je tussen de luchtfilter en motor, als ik dan naar de linker kant ga dan hoor ik het minder.

als ik achter de auto ga staan dan hoor je het ook.

eigenlijk hoor je het geluid rondom heel de auto als je rond de auto loopt.

als ik gas geef dan gaat het sneller tikken en als ik gas los laat dan gaat het weer ''normaal'' tikken.

motor loopt ook onregelmatig.

tijdens het uitlezen kwam ik er ook achter dat de lambadasondes vervangen moeten worden, maar dit staat waarschijnlijk los van het tikken.

wie weet wat dit is en kan mij er misschien mee helpen?

https://www.youtube.com/watch?v=vTVOycgSnhY

 

Gr. Rohan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Sinds ik de nieuwe spiegels heb geplaatst heb ik een probleempje, namelijk dat als ik de linker spiegel verstel dat de rechter ook meegaat.

maar als ik de rechter spiegel verstel dan blijft de linker gewoon op z'n plek zitten.

weet iemand wat dit kan zijn?

hoor graag van jullie :!:

 

Gr. Rohan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is juist niet raar....

Je stelt eerst de linker spiegel goed af, daarna de rechter.

Als de dan bv ergens moet inparkeren en je wilt de spiegels lager hebben, dan hoef je alleen de linker te verzetten en dan gaat de rechter netjes mee....

 

Graag gedaan!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is juist niet raar....

Je stelt eerst de linker spiegel goed af, daarna de rechter.

Als de dan bv ergens moet inparkeren en je wilt de spiegels lager hebben, dan hoef je alleen de linker te verzetten en dan gaat de rechter netjes mee....

 

Graag gedaan!!

 

oke!

ja is wel handig, dan blijven de spiegels altijd op de zelfde stand als je de linker verstelt..

Thnx!

Weet je toevallig ook hoe je de rugleuning van een syncro 4motion sedan moet uitbouwen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Weet iemand waar je de originele of aftermarket speakers voor de Passat 3B kan kopen?

Ik heb eens een keertje een site gekregen maar die werkt niet meer of ik kon de speakers er niet op vinden..

Hoor graag van jullie!!

Heb nu van die goedkope Opel speakers die nu ook al zijn gescheurd.. :angry:

 

Gr. Rohan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand misschien of het normaal is dat de 2.8 V6 in het begin hoog en onregelmatig in de toeren draait?

Dit probleem heb ik sinds de lage temperaturen buiten.

zodra ik de auto start blijft ie gemiddeld 2 a 3 minuten tussen de 1000 - 1200 toeren hangen, dan gaat ie van 1000 naar 1200 en weer terug. dus onregelmatig.

als ik een beetje gas geef zodat ie naar ongeveer 1500 gaat dan gaat ie netjes omhoog maar als ik gas los laat dan zakt ie bijna naar 700 - 800 en lijkt het alsof ie uit gaat vallen.( de auto gaat dan trillen, dat heb ik soms ook bij een stoplicht dat de auto dan gaat trillen en onregelmatig loopt. dan loopt ie tussen de 700 - 1000.)

Weet iemand of dit normaal is of wat het probleem zou kunnen zijn?

Hoor graag van jullie!

Gr. Rohan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Luchtmassameter?

 

Zat ik ook aan te denken Marko.

maar waar dient de luchtmassameter nou PRECIES voor??

en is het een duur grapje om te vervangen?

Hoor graag van je!

ps. ik wil graag een video plaatsen vanaf m'n computer, maar ik weet niet hoe..wie kan mij daarbij helpen?

 

Gr. Rohan

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden