Ga naar inhoud
  • 1

RNS 510 POI's


navi16

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hi Jan,

 

Dank voor reactie.

 

Op zich een mogelijkheid, graag.

Vreemd blijft alleen dat het oude bestand goed werkte maar het nieuwe niet.

Tussentijds geen software update van het RNS systeem gehad.

 

Maar maak graag gebruik van je aanbod. Om het forum niet te veel te vervuilen met onnodige bestanden mag je er een PM van maken.

Voordat ik het probeer wacht ik ook nog even op andere mogelijke tips.

 

Elke 'uitslag of oplossing' koppel ik uiteraard terug op het Forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Goedenavond allen,

 

In tegenstelling tot mijn eerder bericht heb ik toch een probleempje met de Personal POI van het nieuwe Flitser bestand 01-01-2019 van onze gewaardeerde Forumlid. Het probleem betreft de zichtbaarheid van de Iconen.

 

Het bestand gedownload en via een SD kaartje geïmporteerd naar mijn RNS510 systeem. Daar stond ook al een oudere versie van het Flitser bestand op.

 

Het nieuwe bestand staat goed op mijn RNS510 systeem, 5 bestanden te weten; Radar, Mobile, McDonalds, BP en Shell -stations.

 

Vervolgens heb ik via de Set Up en sub map 'Kaart' alle P (parkeerplaatsen van uit de standaard te selecteren POI's) en daarnaast Radar en Mobile van de Personal POI aangevinkt om zichtbaar te maken in het Navigatiesysteem.

 

Tot op heden zie ik alleen de P's maar geen enkele Radar en of Mobile icoontjes.. Ik heb al contact gehad met Peter maar deze heeft vooralsnog ook geen idee hoe of wat.

 

Ik heb inmiddels het oude bestand van de Flitsers in mijn Personal POI gewist en het nieuwe 01-01-2019 bestand weer toegevoegd, zonder resultaat..

 

Weet iemand wat ik fout doe of waar het fout gaat?

 

Gr,

Robbert Jan

Ik heb precies hetzelfde. Alleen ik had überhaupt nog geen ouder bestand er op staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Inmiddels het oude -vorige- bestand wat 'Diver' gepost heeft er op gezet.

Dat werkt!

 

Opvallend hierbij is dat het oude bestand een .zip file en het nieuwe 01-01-2019 een .rar bestand betreft.

 

Binnen Windows is het uitpakken van een .zip file eenvoudig. Een .rar file vergt iets meer moeite.

 

Om alles -voor mij- uit te sluiten is het mogelijk om het nieuwe 01-01-2019 bestand als een .zip file hier te posten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Inmiddels het oude -vorige- bestand wat 'Diver' gepost heeft er op gezet.

Dat werkt!

 

Opvallend hierbij is dat het oude bestand een .zip file en het nieuwe 01-01-2019 een .rar bestand betreft.

 

Binnen Windows is het uitpakken van een .zip file eenvoudig. Een .rar file vergt iets meer moeite.

 

Om alles -voor mij- uit te sluiten is het mogelijk om het nieuwe 01-01-2019 bestand als een .zip file hier te posten?

Vanavond ben je aan de beurt. Ga het proberen

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoe vreemd het ook mag zijn;

 

Het oude bestand ( .zip format) werkt goed maar het nieuwe bestand 01-01-2019 nu ook in .zip format geeft -nadat deze goed is geïmporteerd een 5 tal Personal POI's- maar helaas geen enkel icoon in mijn navigatiesysteem. 

 

Mocht iemand nog een idee hebben wat na de oplossing leidt dan lees ik het hier graag. 

 

Rest mij tot nu toe Peter, Jan en 'Diver' te bedanken tot dusver, ik zet het oude bestand er weer op en hou mij zoveel mogelijk aan de snelheid...!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Robert Jan en Henk hebben helaas gelijk.

Ook ik heb geen icoontjes.

Heb de file  verwijdert uit de RNS.

Zet eerst de oude terug.

 

Desondanks bedankt voor de moeite Peter.

aangepast door st@mmy
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Robert Jan en anderen,

 

IZArc 4.1.6.exe  is een een progje om rar eenvoudig uit te pakken.

Ik wil je het eventueel wel mailen.

Kan het niet uppen hier want het is groter dan 1M

 

Groeten.

aangepast door st@mmy
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Voor de liefhebbers >>> flits locaties Europa (roodlicht,snelheid,tunnel) + mogelijke mobile flitsers gemaakt van SCDB data base update 01-01-2019 


REPOST !!!


 


>>>RNS510


zip file


https://www.dropbox.com/s/6l9pq0es08dxyyi/PersonalPOI_zip.zip?dl=0


rar file


https://www.dropbox.com/s/53j4nf2y9ff9cxz/PersonalPOI_rar.rar?dl=0


 


graag jullie feedback !!!


Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden