Ga naar inhoud
  • 1

RNS 510 POI's


navi16

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

zeker, je kan deze proberen inclusief icoontjes. succes

https://www.dropbox.com/s/wsyzbx7ncw9g0er/POI.rar?dl=0

 

@@navi16 heb deze ook via car-net geupload echter ik zie in mijn POI alleen "mobile" staan en niet het bestand "radar" klopt dat? Wat me ook opvalt is dat het mobile bestand een .kml bestand is en het radar bestand een .csv type.

 

heb ik nu alles binnen gehaald of is er misschien toch iets fout gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Klopt. Daarom wil ik graag weten wat de recente Pio zijn

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Laaste link in deze topic

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Voor de liefhebbers >>> flits locaties Europa (roodlicht,snelheid,tunnel) + mogelijke mobile flitsers gemaakt van SCDB data base update 19.02.2017. Rar bestand uitpakken naar de sd kaart.

 

Deze keer heb ik de POI’s even anders verdeeld dan vorige keer. Voor RNS gebruikers zijn er twee rar bestanden aangemaakt met of zonder mogelijke flitsers.

 

Voor Discover gebruikers heb ik de POI’s in vier categorieën verdeel.

 

Eerst rar bestand naar je computer uitpakken en dan gewenste categorie kiezen vervolgens naar de sd kaart uitpakken.

 

>>> Discover

https://www.dropbox.com/s/p70163nwyubwoxq/POI%20DISCOVER.rar?dl=0

 

>>> RNS

https://www.dropbox.com/s/ijbyutcmflee599/POI%20RNS.rar?dl=0

 

Succes.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@navi16 heb deze ook via car-net geupload echter ik zie in mijn POI alleen "mobile" staan en niet het bestand "radar" klopt dat? Wat me ook opvalt is dat het mobile bestand een .kml bestand is en het radar bestand een .csv type.

 

heb ik nu alles binnen gehaald of is er misschien toch iets fout gegaan?

 

Ik heb nu ook de vaste locaties (radar) binnen, blijkbaar vind car-net het niet leuk als er 2 POI bestanden gelijk verstuurd worden, of misschien heb ik iets verkeerd gedaan, wat natuurlijk ook heel goed mogelijk is.

 

Zoals eerder gevraagd hoe kunnen we, voor de discover-pro, een melding van te voren krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo,

Ik ben Hink en heb een Polo R6 met RNS510 waarmee ik dankzij dit topic weer een functie erbij heb :)

De afgelopen dagen heb ik dit Topic gelezen om 'POI' op mijn navigatie te krijgen. Had ooit al eens een bestandje met flitspalen op een SD kaartje gezet maar dat werkte niet. Via dit forum kwam ik erachter dat het simpel weg nog in een submapje met de naam PersonalPOI moest staan en komt de optie via de setup zichtbaar om te kunnen importeren. Dus iedereen die deze importeer optie niet zien: Of je kijkt verkeerd, of je bestand staan niet in bovengenoemde submap of er is iets anders aan de hand :)

De flitspalen waren echter niet het einddoel, wil namelijk Geocaches op de navigatie laten tonen. Dat is inmiddels ook gelukt alleen wil ik nu natuurlijk beide :)

@avi16, kun jij misschien meer vertellen over het samenvoegen in één *.db3 bestand? Heb nu je Meine_POI_Sammlung.db3 ingeladen (Waarvoor hartelijk dank!) en kan vervolgens kiezen voor vaste en/of mobiele flitsers. Hier zou ik Geocaches aan toe willen voegen en hoop dat jij mij een beetje 'op weg' kunt en wilt helpen. Eventueel via PM bericht is dat via dit topic niet handig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Via een Duitse forum heb ik de link voor de kaarten V166 (2018 kaarten) gevonden, daar zijn ze al te downloaden.

 

http://vw.download.navigation.com/automotive/VW/MIB2/MIB_High2_Single_File_EU/P166_N60S5MIBH3_EU_NT.7z.

Deze kaarten werken in ieder geval perfect op de Discover Pro.

 

Duits forum voor info: https://www.motor-talk.de/forum/discover-media-pro-karten-updates-fuer-navigation-t5102443.html?page=12

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo,

 

Ik ben Hink en heb een Polo R6 met RNS510 waarmee ik dankzij dit topic weer een functie erbij heb :)

 

De afgelopen dagen heb ik dit Topic gelezen om 'POI' op mijn navigatie te krijgen. Had ooit al eens een bestandje met flitspalen op een SD kaartje gezet maar dat werkte niet. Via dit forum kwam ik erachter dat het simpel weg nog in een submapje met de naam PersonalPOI moest staan en komt de optie via de setup zichtbaar om te kunnen importeren. Dus iedereen die deze importeer optie niet zien: Of je kijkt verkeerd, of je bestand staan niet in bovengenoemde submap of er is iets anders aan de hand :)

 

De flitspalen waren echter niet het einddoel, wil namelijk Geocaches op de navigatie laten tonen. Dat is inmiddels ook gelukt alleen wil ik nu natuurlijk beide :)

 

@avi16, kun jij misschien meer vertellen over het samenvoegen in één *.db3 bestand? Heb nu je Meine_POI_Sammlung.db3 ingeladen (Waarvoor hartelijk dank!) en kan vervolgens kiezen voor vaste en/of mobiele flitsers. Hier zou ik Geocaches aan toe willen voegen en hoop dat jij mij een beetje 'op weg' kunt en wilt helpen. Eventueel via PM bericht is dat via dit topic niet handig is.

@@HinkZk Hink,

 

Welkom op het forum.

 

Ik gebruik(te) poiinspector om het db3 bestand aan te maken. (kost 9€ registratie, eenmalig)

Hier kan je de hele handel mee aanmaken, met eigen iconen enz.

Leest .ASC bestanden, ook makkelijk zelf aan te maken en tom-tom bestanden (misschien nog wel enkele, maar ik gebruik enkel die twee)

 

Met dbLite kan je DB3 bestanden lezen, maar samenvoegen weet ik niet dat het echt mogelijk is, omdat je zelf een bepaalde groep die je toevoeg een id-nummer geeft. Wanneer je twee db's samenvoegt waar dezelfde id zou inzitten voor een andere groep (bv flitspaal 90 is in de ene ID 9005, en bij de toe te voegen db zou ID 9005 bv. geocaches zijn kan je je wel voorstellen dat het resultaat niet goed zou werken...)

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@HinkZk Hink,

 

Welkom op het forum.

 

Ik gebruik(te) poiinspector om het db3 bestand aan te maken. (kost 9€ registratie, eenmalig)

Hier kan je de hele handel mee aanmaken, met eigen iconen enz.

Leest .ASC bestanden, ook makkelijk zelf aan te maken en tom-tom bestanden (misschien nog wel enkele, maar ik gebruik enkel die twee)

 

Met dbLite kan je DB3 bestanden lezen, maar samenvoegen weet ik niet dat het echt mogelijk is, omdat je zelf een bepaalde groep die je toevoeg een id-nummer geeft. Wanneer je twee db's samenvoegt waar dezelfde id zou inzitten voor een andere groep (bv flitspaal 90 is in de ene ID 9005, en bij de toe te voegen db zou ID 9005 bv. geocaches zijn kan je je wel voorstellen dat het resultaat niet goed zou werken...)

 

grtz, dre

Hoi Dreke, dank voor je uitgebreide reactie. Zal e.e.a. eens uitproberen. Neig wel meteen naar die Poiinspector omdat ik natuurlijk wel aparte icoontjes nodig ben. Anders sta ik straks bij elke flitspaal te zoeken naar een Geocache ;)

 

@@Fopperr, thnx! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Screenprint van Poinspector, hier zie je de menu (zoals die op de RNS komt) met zelfgemaakte icons (je ziet mijn geocache iconen in RNS stijl, ik heb ze ook transparant zodat het scherm niet overmatig vol is...). Wanneer je die graag hebt geef je maar een seintje...

post-13946-0-42461000-1510848365_thumb.jpg

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Screenprint van Poinspector, hier zie je de menu (zoals die op de RNS komt) met zelfgemaakte icons (je ziet mijn geocache iconen in RNS stijl, ik heb ze ook transparant zodat het scherm niet overmatig vol is...). Wanneer je die graag hebt geef je maar een seintje...

attachicon.gifKnipsel.JPG

 

grtz, dre

Dre @@dreke Kun je mij die iconen toesturen, ben aan het stoeien met POI inspector

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@dreke, zie ik het goed dat jij Geocaches al in een bestand hebt staan? :) Heb sowieso interesse in de icoontjes die je gebruikt. Zal je een PM doen met mijn mailadres.

@@navi16, thnx voor de link! Had daarmee al geprobeerd e.e.a. te koppelen maar dat werkte niet. Mogelijk zijn de bestanden te groot. Er zit een klein foutje in de parameters van je linkje.

De volledige link: https://www.gps-data-team.com/convert/merge-db3-file.php

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@ @@HinkZk

 

hier zijn een aantal zelbouw iconen... er zijn ook de "blanks" bij, zowel de gewone achtergrond (RNS stijl) als de onzichtbare achtergrond. Je kan daar met Photoshop een afbeelding opplakken en als PNG bewaren, dan heb je je eigen icoon gemaakt.

 

POI_Iicons.rar

 

Hink, ik heb zelfs een programmaatje gemaakt dat van de GPX file die je download van de geocaching site een .ASC file maakt die je dan met poinspector kan inladen om op je RNS te zetten.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden