Ga naar inhoud
  • 0

intercooler slang vervangen door gemodificeerde versie


niels@passat3c

Vraag

Dag iedereen;

 

ik heb mijn intercoolerslang vervangen omdat er een scheurtje inzat, echter hebben ze mij dezelfde slang gegeven maar een gemodificeerde (eindletter is anders) omdat mijn versie 'vervallen' is.

Dat is allemaal leuk en aan de ene kant passen de nokjes prima maar aan de andere kant zitten deze een cm anders dus heb ik de slang iets moeten draaien met als resultaat dat er een 'knikje' inzit.

 

Auto 'trekt' naar mijn idee wat beter, geen noodloop, geen foutcodes

 

 

Ik denk dat de slang dmv warmer worden wel wat gaat uitzetten/ beetje versoepelen maar zou toch graag weten of dit wel enig kwaad kan dat er nu een knikje in zit...

 

zie foto's;

 

https://imageshack.com/i/exlaxM2bj

 

https://imageshack.com/i/ipYQ82NYj

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Dit hoort echt niet zo. Wat zijn de twee onderdeelnummers?

 

Ja vind het ook raar maar anders past het niet met de 2nokjes.. Slang is identiek, alleen bij de ene kant lijkt het of de aansluiting met nokjes 1cm verdraaid is.. Andere kant past perfect

 

Oud:3c0 145 832

Deze slang: 3c0 145 832 (q)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
3c0145832Q is van een 1.8TSI, je hebt de verkeerde slang gekregen.

 

3c0145832 is nog gewoon leverbaar.

 

Had toch specifiek 1.9tdi gezegt maar goed, iedereen kan zich is vergissen zeker.. Ga deze trug demonteren en omruilen.

 

Dus er staat geen leter achter dus geen versie C,D, R,.. ?

Bedankt lucas

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Zonder letter is niet vervallen en gewoon leverbaar, of het moet afgelopen dagen omgenummerd zijn maar lijkt me sterk aangezien de Q bij een 1.8TSI uitkomt.

Misschien hadden ze deze nog op voorraad :).

 

Je slaat de nagel op de kop! Knulletje dacht dat het met deze slang ookwel zou lukken, helaas :).. Met wat geluk mag ik de JUISTE zaterdag voormiddag ophalen..

 

Dit is al niet de eerste keer dat ik problemen heb met bestellingenal dan niet verkeerde onderdelen in het vw magazijn, toch triest.. Mss goed idee voor eens een vagtechniek in België te starten, wat een onwetendheid hierzo ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden