Ga naar inhoud
  • 0

remmen set audi S5


ids30postma

Vraag

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

goh, goeie vraag... best dat je dan ff dréke contacteert (of guyke). Ik meen me te herinneren dat hij daar echt speciale onderdelen voor heeft moeten laten frezen, maar de juiste details weet ik er ook niet van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

voorste remmen gingen er zo onder , enige verschill is dat de schijven van de s5 een ander center gat hebben ,

de achterste remmen hebben we volledig moeten aanpassen , daar hebben we zelfs adapters voor moeten maken voor die passend te krijgen , en ook de connectors zijn anders , die hebben we ook over moeten bouwen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Voorste remklauwen passen. De leidingen passen niet (ik heb er leidingen van audi opzitten), voor de schijven koop je gewoon R36 schijven, want de originele S5 hebben een groter centergat, en zitten ook wat minder diep, zodanig dat de schijf niet 100% in het midden van de klauw valt.

 

Achteraan : ik heb om de klauwen te bevestigen een adapterset laten maken bij een draaier/frezer (ik heb de tekening nog ergens liggen) en de centergaten van de schijf laten aanpassen, en audi leidingen gemonteerd...

Je moet ook nog de originele handremmoteren overplaatsen omdat de audimotoren iets anders van vorm zijn en er gewoon geen plaats voor is. Hierbij moet je wel opletten : er zijn twee modellen met verschillende vertanding op het asje.

 

Guyke kan ervan meepraten, het heeft heel wat voeten in de aarde gehad eer ik weer kon remmen... maar ik ban toch blij met de set.

 

Succes!

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden