Ga naar inhoud
  • 0

Past een 3C auto lichtschakelaar in een 3B/G


Seek

Vraag

21 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Werkt prima.

Alleen die van mij heb ik per ongeluk verknald.

Ik had de mistlampen op drl functie en daar kon hij niet tegen. Heb een nieuwe besteld.

Maar het is heel simpel aansluiten.

Je moet bij bestellen aangeven dat je via pay pal wil betalen dan stuurt hij een link voor de betaling.

 

Ik had de tip van Schilder, die had het in zijn Polo gebouwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ow top dit, ga erover na denken. Weet je toevallig wat er brand bij chlh? Stadslichten of dim? Dim is namelijk xenon bij mij

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

 

Kan je via een jumper zelf selecteren. Mistlicht met stadslicht e.d. of gewoon licht. Xenon is geen probleem.

 

Bij mijn 3C branden de dim- en stadslichten bij de CH, LH functie.

Dit gaat over een niet oem apparaat, dus met vcds zul je weinig kunnen instellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Toch even dit draadje gebruiken om te checken wie er allemaal deze schakelaar heeft in zijn passat?

 

Wil ook graag ch/lh functie erop maken. Wst ik las is gewoon de lichtsensor in het dashboard verwerken en de lamp op auto laten staan zodat je altijd lampen aan hebt staan? Werkt dit nog steeds bij jullie na 2 jaar? ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Gaat wel om deze he

Nieuwe Versie Auto Koplamp Licht Sensor Schakelaar Voor VW Golf MK4 4 IV Jetta MK4 MK6 VI Bora Polo Passat B5

http://www.aliexpress.com/item/684927137/684927137.html

(from AliExpress Android)

Niet van een 3c!

Dit was inderdaad precies dezelfde die ik in de wishlist heb staan;)

 

Barry bedankt en deze word waarschijnlijk besteld om ook ch/lh van de list af te schrijven.

Als ik het goed begrijp kun je met deze dus met een brugje instellen op stads/dim of mist licht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden