Ga naar inhoud

B7 spiegels op mn 3C. Ze zitten er op


Diver

Aanbevolen berichten

Mijn volgende mod zijn B7 spiegels monteren, het liefst inklap baar. Nu heb ik al contact gehad met Peter (navi16) maar hoe meer info hoe beter. Mijn passat is van midden 2007. Wat heb ik nodig en wat zijn de nummers. Peter alvast bedankt voor jou info. Is het plug and play, wat moet er geprogrammeerd worden, vagcom. Alle info is welkom.

 

Grt Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn volgende mod zijn B7 spiegels monteren, het liefst inklap baar. Nu heb ik al contact gehad met Peter (navi16) maar hoe meer info hoe beter. Mijn passat is van midden 2007. Wat heb ik nodig en wat zijn de nummers. Peter alvast bedankt voor jou info. Is het plug and play, wat moet er geprogrammeerd worden, vagcom. Alle info is welkom.

 

Grt Jan

 

spiegels monteren, enkel wat je moet coderen is je instap verlichting, en je omgevings verlichting, verder is er niks bijzonders aan het monteren, let wel op als je B7 spiegels neemt, neem dan gelijk eentje met geheugen, vanwege je mirrordip met de rechter spiegel,je kunt aan de bedrading zien of de spiegels geheugen hebben, dan zijn ze met 15 pinnen bezet geloof ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor, De mod is gereed. De spiegels zitten er op en werken. Ze klappen dicht met behulp van het draai knopje in de deur. Had de mazzel dat de spiegel kappen nog in de kleur waren ook. :mrgreen:

 

Grt Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag ontdekt ( met behulp van Peter ) dat de spiegels nog een bonus hadden. Er zat een mirror bal met memory in. Heb nu ook mirror dip bij achteruit rijden. Spiegels met alle opties dus. Soms zit het mee :mrgreen:

 

Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij was het mazzel, wist niet dat het er in zat, stond ook niet in de advertentie van BM. Peter ( Navi16 ) zei dat ik even moest kijken of het er in zat. Je weet maar nooit zei hij. En toe bleek het er in te zitten. Daarna was het allee nog maar aan zetten met VCDS. :mrgreen:

 

Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de spiegel in mirror dip staat kan je hem nog bij stellen ook, en gaat hij de volgende keer naar de nieuw ingestelde hoek. de spiegel heeft dus nog een memory functie ook.

 

grt Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden