Ga naar inhoud
  • 0

voorscherm demonteren.


dieselaar

Vraag

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Aanvullende vragen: in de exploded view zie ik een kunststof popnagel. Is deze te vervangen door een stalen popnagel of trek ik dan door het kunststof heen.?

 

Ik zie bij de schade van de Passat van mijn schoonzus dat schroeven nr 4 in een apart kunststof deel gemonteerd zitten. Is dit deel van het kunststof binnenspatscherm, deel van de bumperbekleding of een apart deel? Bij onze schade is hiervan een deel afgebroken/hangt los . Onderdeelnr? Exploded detailview?

 

Als ik bij de À-stijl naar het voorscherm kijk, lijkt hij omgefelsd te zitten om een rand van de A-stijl. Krijg je het scherm hier afgetrokken met het portier nog gemonteerd? Hoort hier kit tussen?

A-Stijl onderin. Sierlijst moet dus los om bij de onderste schroeven te komen. Hoe? Lukt dit zonder schade? Hoe daarna weer te monteren?

 

Wil proberen met een nieuw voorgelakt scherm en een nieuwe bumperbekleding de schade te repareren komend weekend. bn benieuwd naar alle mogelijke extra info voor deze klus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
8 uren geleden, Roland zei:

Hallo,

 

Heb je toen het spatbord vervangen en kan je mij tips erover geven, ik wil precies dezelfde kant vervangen ivm roest.

 

ROLAND

Denk dat je van de brave borst geen antwoord gaat krijgen gezien hij in feb 2016 voor het laatst actief was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden