Ga naar inhoud
  • 0

Raam schakelaar vervangen.


wallyxr7

Vraag

Hallo,

Kan iemand mij op weg helpen. Ik heb een schakelaars upgrade gekocht voor mijn 3C. Nu is het mij wel gelukt om de bestuurders zijde te doen, maar hoe zit dat bij de rest van de deuren.

Moet ik daarvoor het hele deur paneel er af halen?

yzega4e3.jpg

 

Alvast bedankt.

 

 

Gr Edwin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Je kunt ook voorzichtig met een schroevendraaier ( wel even afschermen) let wel op de schroeven in de deurgrepen, links 3, rechts 2 of 3. Verder 2 schroeven aan de onderzijde van het deurpaneel. Clips waarmee het deurpaneel vast zit is links 3 en rechts 3 van elk deurpaneel.

Je kunt ook als je alle schroeven hebt verwijderd, met beleid, het deurpaneel van onder beginnend naar je toetrekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Je kunt ook voorzichtig met een schroevendraaier ( wel even afschermen) let wel op de schroeven in de deurgrepen, links 3, rechts 2 of 3. Verder 2 schroeven aan de onderzijde van het deurpaneel. Clips waarmee het deurpaneel vast zit is links 3 en rechts 3 van elk deurpaneel.

Je kunt ook als je alle schroeven hebt verwijderd, met beleid, het deurpaneel van onder beginnend naar je toetrekken.

 

Ga ik proberen.

 

 

Gr Edwin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je de schroeven eruit hebt en je gaat trekken aan het deurpaneel geheid dat je een paar klemmen kapot trekt.

En als je bij de automaterialen zaak een setje kunstof wiggen haalt kost ongeveer een tientje.

En dan kijk je waar de klipjes zit op deurpaneel met een lamp tussen deurpaneel en de deur zelf kun je ze zo zien zitten.

Daar druk je zo'n wig tussen en hij klikt mooi los en je breekt niets af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vandaag de rest van de raamschakelaars vervangen door nieuwe met de nieuwe tools. In 15 min 3 deuren gedaan!

Echt een aanrader voor mensen die hun deur panelen zonder moeite en schade willen demonteren.

Bedankt voor de tips!

eru6etyz.jpg

azuvu7ep.jpg

 

 

 

Gr Edwin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden