Ga naar inhoud
  • 0

Logo op stuur


lonnebol

Vraag

Na het inbouwen van een MFL in mijn 3B zag ik dat er behoorlijk wat krasjes op het logo van de airbag zitten (zal morgen een fotootje maken, is nu te donker). Zoveel in ieder geval dat het me stoort. Ik heb al begrepen dat het logo verwijderen niet gaat (of is de binnenkant gewoon een sticker die op een houder o.i.d. is geplakt?). Nu heb ik zojuist geprobeerd het logo te polijsten, maar daardoor werd het matter en verdween ook langzaamaan het zwarte deel van het logo. Ik ben er dus maar mee gestopt.

 

Nou lijkt me de simpelste oplossing dan maar een sticker. De vraag is alleen, waar vind ik zo'n sticker? Diameter is 50-51 mm. Het logo moet uiteraard wel (bijna) identiek zijn, dus chroom/ glimmend VW en de rest zwart.

 

Iemand een idee waar ik zo iets kan krijgen of hoe ik het kan oplossen? Ik dacht al aan een naafsticker, maar ik twijfel of die wel geschikt zijn, want het logo moet openscheuren als de airbag afgaat heb ik ergens gelezen :?: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Je kunt toch makkelijk een sticker laten maken? Hier in het dorp zit een automaterialen zaal die stickers maakt zoals je wilt ;)

 

Ik heb ze zojuist besteld. Deze zijn normaal bedoeld voor op de naafdoppen, maar het stuur moet ook gaan. Ze maken ze op de millimeter precies, dus als het goed is gaat dat mooi passen. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat een stekker het opengaan van de airbag zal verhinderen. Ik zal de plaklaag wat insnijden, dan zou die daar langs kunnen scheuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden