Ga naar inhoud
  • 0

Welke Bluetooth module heb ik nodig


Gast Fappie

Vraag

Beste Leden,

 

Misschien staat de oplossing al hier op het forum, maar ik kan het helaas niet vinden.

 

Wil graag bellen met mijn RNS510 ipv de parrot, maar nu wil ik weten welke module ik nodig heb.

Ik heb een Passat Variant 2.0 FSI uit 2006 met een rood half FIS scherm en geen stuurbediening.

 

Hoor graag van jullie :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Beste Leden,

 

Misschien staat de oplossing al hier op het forum, maar ik kan het helaas niet vinden.

 

Wil graag bellen met mijn RNS510 ipv de parrot, maar nu wil ik weten welke module ik nodig heb.

Ik heb een Passat Variant 2.0 FSI uit 2006 met een rood half FIS scherm en geen stuurbediening.

 

Hoor graag van jullie :lol:

 

3C8035730D deze ondersteunt alle telefoons en RASP, op E-BAY te vinden voor €150, is een koopje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb nog een module te koop die niet via Fis aangemeld hoeft te worden. Een werkt op rode Fis, de 1K8 035 730 C HT-3

 

Kan ik met deze module mijn Iphone 4 bedienen en is die compatible met mijn RNS510.

En als ik met de tijd naar een Iphone 5 (s) ga of een ander type telefoon, hoe gaat dat dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb nog een module te koop die niet via Fis aangemeld hoeft te worden. Een werkt op rode Fis, de 1K8 035 730 C HT-3

 

Kan ik met deze module mijn Iphone 4 bedienen en is die compatible met mijn RNS510.

En als ik met de tijd naar een Iphone 5 (s) ga of een ander type telefoon, hoe gaat dat dan?

Heb deze altijd gebruikt icm iPhone 4s en rns310

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden