Ga naar inhoud
  • 0

[3BG] Verschil in MCD versies


Underground75

Vraag

Ik wil mijn huidige radio (Pioneer 1din) vervangen voor een 2din OEM radio. Na lang nadenken is de keuze gevallen op de MCD navigatie. Nu heb ik een paar nieuwe MCD systemen gezien met verschillende onderdeelnummers. Allen hebben TCM.

 

Wie weet wat het verschil is tussen onderstaande versies?

  • VW Navigation MCD 1J0 035 191 A
    VW Navigation Blaupunkt MCD 6N0 035 191 D
    VW Navigation Blaupunkt MCD 6N0 035 191 X
    VW Navigation Blaupunkt MCD 7M3 035 191 B

 

 

Weet iemand wat het verschil is tussen deze versies?

 

08a-vw-navi-mcd.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Als je ombouw gaat doen naar dubbeldin en navigatie waarom pak je niet meteen een mfd? Of een dubbeldin Pioneer/alpine etc zijn veel mooiere systemen met veel meer mogelijkheid ;)

Omdat ik geen scherm in mijn auto wil hebben. Ik wil een OEM look waarbij het systeem aansluit in het dashboard, navigatie zal ik niet gaan gebruiken omdat ik iGo Primo gebruik op mijn telefoon. De keuze was tussen een RCD200 of een MCD waarbij de MCD de voorkeur heeft vanwege het grotere scherm en de weergaven in een Full FIS.

 

MFD-G is mooi maar ook gelijk prijzig en dan praten we over een tweedehands.

 

Achter de radio zal een geluidssysteem komen voor de sound en een DAB+ adapter.

 

Bedoeling is om de uitnodiging-tot-jatten zo laag mogelijk te houden :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb evt nog een complete OEM MFD-G incl tmc box en OEM iPod aansluiting in de verkoop.

Dat weet ik maar die kost meer dan ik ervoor wil uitgeven ;) .

Als ik wel een 2din met lcd zou willen dan zou het een Roadasaurus II worden. 7" touchscreen, Android 4

 

Ik heb de Roadasaurus II ff gegoogled omdat ik het niet kende maar het heeft echt veel opties!

Wat zijn jou ervaringen met dit merk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb de Roadasaurus II ff gegoogled omdat ik het niet kende maar het heeft echt veel opties!

Wat zijn jou ervaringen met dit merk?

Ik heb geen ervaring met dit merk maar het lijkt mij qua opties en prijs geen verkeerde koop. Is natuurlijk altijd een gok. Er zijn wel verschillende versies, ik zou in ieder geval een unit nemen met 1GB intern geheugen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden