Ga naar inhoud
  • 0

inbouwen PDC met OPS vraag


maurice3c

Vraag

Ik wil dit graag inbouwen, alleen wat is er allemaal nodig.

 

Wat ik in gedachte had is:

 

- kabelboom achter

- kabelboom voor

- regelapparaat (iemand het juiste nummer voor ops?)

- kabelboom naar de boordnet

- sensoren + houders

 

RNS510 heb ik al in de auto zitten.

 

Na een zoektocht hier heb ik niet echt het juiste topic kunnen vinden waar dit goed uitgelegd wordt, vandaar mijn vraag.

 

Heb ook al op passatinfo gekeken maar kon daar niet uit opmaken of het met ops was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

@@navi16. @@Peter: Weet jij waar de parkeermodule van de sensoren voor zit?

Ik heb hier iemand waarbij alle parkeersensoren voor flippen.

Ik heb geen idee waar dat kastje zit.

Passat 2006 Benzine 2.0 liter variant.

 

 

Volgens mij gaat dat over de zelfde module die rechts achter in de kofferbak zit ik heb ook maar 1 module in m'n auto voor en achter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Die zit inderdaad rechts achter (tot BJ2012 dacht ik) dan is deze verplaatst naar vooraan achter het opbergvak links naast het stuur.

 

Vooraan links in het motorcompartiment zit een 8-polige stekker die de 4 sensoren voorziet van massa spanning en die de 4 signalen terug stuurt naar de module in de koffer.

Wat lees je uit met vcds ? of ze reageren gewoon op alles ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De achtersensoren staan gewoon op 2,55 meter en 1,1 iets, de voorsensoren jutteren alle vier van 0  tot veel en weer terug.

Sander had er al nieuwe sensoren in gedaan van Ali we hebben wat geexperimenteerd met mijn grille maar dat is hetzelfde. Ook het terugzetten van de oude sensoren aan de zijkant helpt niet.

 

we hebben mijn kastje in zijn auto gedaan (zelfde nummer) maar daar slaat zijn systeem helemaal van op hol.

 

Schiet mij maar lek.

aangepast door martijn v o
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik wil in mijn passat ook pvc met ops inbouwen.

er zit al pdc in voor en achter, maar wil de weergave op radio hebben.

wat heb ik nodig?

alleen de module opfok module en kabels.

mijn can gateway is 3c0907530E

red ik het hiermee?

https://nl.aliexpress.com/item/32825672070.html?spm=a2g0o.detail.1000014.37.5c177630mc3z5h&gps-id=pcDetailBottomMoreOtherSeller&scm=1007.13338.128125.0&scm_id=1007.13338.128125.0&scm-url=1007.13338.128125.0&pvid=4b58faf9-c227-4983-8a87-b3d9c3711522

 

alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden