Ga naar inhoud
  • 0

Gekoppelde telefoon verwijderen uit premium telefoonvoorb.


caravan

Vraag

In mijn Passat uit 2009 zit een premium telefoonvoorbereiding. Hier zijn 3 telefoons van de oude eigenaar gekoppeld. Deze wil ik verwijderen want nu kan ik mijn telefoon niet koppelen (het max is 3).

 

Volgens het instructieboekje moet ik meer dan 10 sec op de pechknop drukken en dan zou er een geluidsignaal volgen en zouden de telefoons verwijderd zijn. Maar helaas, ik krijg geen geluidsignaal en de telefoons zijn niet verwijderd.

Wie weet raad?

 

Ook via het menu lukt het mij niet om één van deze drie gekoppelde telefoons te komen en zo te verwijderen.

 

Wie weet raad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik denk dat het kan zonder gekoppeld te zijn... Ik heb onlangs een andere telefoon gekocht, die gekoppeld en de oude verwijderd...

Ook wanneer je een tweedehandmodule zou kopen kan je de userprofielen die daar in zitten gewoon verwijderen.

 

Met VCDS kan het ook natuurlijk.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik kon ook alle 3 verwijderen zonder gekoppeld te zijn. ;)

 

Heb je daarvoor je VAG-com gebruikt Marko? Het lukt mij niet om oude telefoons te verwijderen. Ik heb vier oude telefoons in het systeem zitten en het lukt me nu niet om een volgende telefoon te pairen.

Kun je beschrijven welke handelingen jij precies hebt doorlopen voor het verwijderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
On 27-2-2014 at 09:04, dreke said:

Ik denk dat het kan zonder gekoppeld te zijn... Ik heb onlangs een andere telefoon gekocht, die gekoppeld en de oude verwijderd...

Ook wanneer je een tweedehandmodule zou kopen kan je de userprofielen die daar in zitten gewoon verwijderen.

Met VCDS kan het ook natuurlijk.

grtz, dre

 

On 26-2-2014 at 23:04, Lucas said:

Iemand opzoeken met VCDS en die kan alle telefoons deleten. Waalre ligt redelijk dicht bij ons dus misschien de moeite waard...

Even een schopje aan dit oude draadje.

Het lukt me niet om de gekoppelde telefoons te verwijderen. Misschien zou het lukken als je de oude telefoons eerst aanmeld, maar die telefoons zijn inmiddels verdwenen of kapot.

Met VCDS verwijderen is dus de oplossing.

Kan er iemand iets meer informatie posten over hoe dat dan gaat? @Bonny heeft VCDS en heeft aangegeven te willen helpen, maar de procedure is hem en mij niet bekend.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden