Ga naar inhoud
  • 0

Lekkage Bestuurderskant voor en achter


STA

Vraag

Hallo allemaal,

 

Kom er net achter dan er aardig plasje onder de pendalen ligt en achter de stoel ook best nat is.

Ik heb me 3bg nog niet zo lang en van de eerste eigenaar gekocht die op leeftijd waren. Ik lees hier zoveel mogelijkheden dat ik er geen wijs meer uit word.

 

Kunnen jullie me in het kort vertellen wat ik moet doen? Tips en tricks welkom :lol:

 

Pluggen accu bak zitten er overigens nog in.

 

Hoe haal ik de bekleding bestuurderskant los?

 

Ik baal hier zovan, ik haat waterlekkages! zelf de ballen geen verstand van ik hoop met hulp van hier ver te komen. Eerst maar een waterstofzuiger aanschaffen.

 

Hoor het graag, thnx alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Vraagje, Is dit de manier om de bestuurders stoel te demonteren?

 

Als je de stoel naar achteren doet, zie je onder de stoel zie je 2 inbusbouten..

die draai je los en dan kun je hem zo naar achteren schuiven en omhoogtrekken en dan pak je m er zo uit

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Vraagje, Is dit de manier om de bestuurders stoel te demonteren?

 

Als je de stoel naar achteren doet, zie je onder de stoel zie je 2 inbusbouten..

die draai je los en dan kun je hem zo naar achteren schuiven en omhoogtrekken en dan pak je m er zo uit

 

Hoi daar ben ik weer :arrow::arrow::arrow::mrgreen:

 

Bestuurdersstoel demonteren

 

Gr Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Vraagje, Is dit de manier om de bestuurders stoel te demonteren?

 

Als je de stoel naar achteren doet, zie je onder de stoel zie je 2 inbusbouten..

die draai je los en dan kun je hem zo naar achteren schuiven en omhoogtrekken en dan pak je m er zo uit

 

Hoi daar ben ik weer :arrow::arrow::arrow::mrgreen:

 

Bestuurdersstoel demonteren

 

Gr Fai

 

Thnx dat stukje van mij had ik daar vandaan:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zo vanmorgen even bezig geweest, denk zo'n 6a7 liter water weg gezogen onder de bekleding vandaan, ik neem aan dat dit niet van 1 regen bui is geweest. Gelukkig is er bij de Lidl een aanbieding van een waterstofzuiger dus die eerst wezen halen vanmorgen.

 

Met de ipad er naast met de juiste plaatsjes erbij alles verwijderd ook de stoel, ging best aardig :lol: .

 

Daarna de tuinslang zachtjes op de deur gezet om te kijken of het water daar vandaan komt, heb zo'n vermoede van wel(zie foto's)

 

Ik hoop dat ze duidelijk zijn, FAI is dit wat jij bedoel?? Op 2 plekken druppeld er water tussen het deurpaneel door.

Morgen ga ik het deurpaneel verwijderen, ik moet zelf werken zometeen dus heb daar geen tijd meer voor. Dan maar hopen om snel de oorzaak te achterhalen.

 

Als jullie nog tips hebben dan hoor ik het graag :) .

 

Gr STA

post-20044-1423829210,9399_thumb.jpg

post-20044-1423829211,0024_thumb.jpg

post-20044-1423829211,0805_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Yep dat zijn ze :angry::angry:

 

En voorbelt kijk al je auto mooi parkeert heb van 19:00 uur t/m 7:00 uur en de héle avond & nacht in de regen staat en kijk hoeveel water binnen komt in èèn avond,

 

en nu sta je ff +- 10min met een tuin slang

 

Conclusie de pakking zijn kapot enz enz.. maar de linkje heb je hoe dat uitziet :angel:

 

ik heb bij mr Maxx 4 deuren gedaan ze waren allemaal lek als een mandje :angry: maar nu niet hoop ik :angel:

 

Tip doe gelijk ook je nieuwe luchtfilter bak met pakking & de pluk onder accuhouder/bak uit

dan weet je dat het goed is

 

Gr Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Morgen ga ik het deurpaneel eraf halen. Dan laat ik wel weten wat ik aantref dmv foto's haha..

 

Heb al geprobeert die pluggen van de accubak te verwijderen maar krijg dat randje er niet van onder het raam. Heb laatst daar wel alles schoongemaakt ect ect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
FAI betekent het nu ook dat de raamrubber aan de buitenkant ook vervangen moet worden?

 

Nou als goed wilt aan pakken zeg ik doen maar dat is de keus aan jou

 

kijk als de raamrubber echt goed strak zit dan komt niet zo veel water binnen,

 

de oorzaak is de 10 a 13 jaar oud is en de rubber zijn droog en hard of uitgeschuurd en uit de model dat is logisch de auto staat altijd buiten in de zon, regen, vorst, enz enz

 

Gr Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ik zal dat ook even checken heb dat nog niet gedaan.

 

Heb nu alle onderdelen binnen om een nieuwe rubberenrand te plaatsen alleen wacht ik nog op antwoord van Fai hoe het precies moet met dat 3m spul :-).

Moet dat dan op een bepaalde manier?

 

Ik heb het probleem rechts voor. Ik was er al bang voor na de reparatie van het deurslot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden