Ga naar inhoud
  • 0

bi-xenon


ids30postma

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Hoi Dreke,

 

Even jouw goedkeuring, klopt het schema, of ben ik iets vergeten of klopt er iets niet, graag jouw professionele mening.

 

gr ids

 

Ids, Dat is in orde... op pin 24 nog + 12 volt (SD7) en op pin 25 nog massa...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nog even over de as sensor, zou de passen? 1K0941273L. Heb een g versie gevonden maar die is incompleet. Ik weet niet of daar onderdelen los voor te krijgen zijn.

 

G versie

http://www.ebay.nl/itm/181309667084?ssP ... 1497.l2649

 

L versie

http://www.carsystems.pl/xenon-range-re ... id829.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je moet wel complete kopen, ik had ook een halve gekocht, kom ik later achter dat je geen losse onderdelen kunt bestellen, gelukkig heeft de verkoper het geld terug gestort, maar je moet echt een complete vinden, en opletten dat je geen vooras sensor koopt, en volgens mij kan er ook die van een golf op je passat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het volgende,

 

Vanmiddag even langs Mario geweest om de xenon aan te melden, nu doet de xenon het zonder te flikkeren, maar geeft een fout aan op de linker xenon, en de bochtenverlichting doet het niet, als je aan de stuur draait, draaien de xenons niet mee, ten derde hij ziet de AFS module niet, staat wel spanning op maar hij geeft fout voor zowel linker als rechter unit, iemand een idee.

 

gr ids

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kan je aanmelden op de AFS module met VCDS neem ik aan (anders had je geen foutmelding)

 

Je moet deze coderen (je kan de code overnemen die er in zit en dan gewoon op do it klikken

Je moet een basisafstelling maken (adaption, basic settings)

 

Dan zou het moeten goed gaan

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik weet niet waar het fout is gegaan , maar blijkbaar "denk ik" , heb ik verkeerde AFS stuurmodules, het systeem zegt AFS, maar hij bedoelt de AFS modules die achter op de Xenon zitten, mijn xenon zijn van 2007 en volgens het systeem moet ik 29 en 30 hebben, wat er nu in zit is twee keer 29A

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Een autoscan met de fouten geeft altijd meer info dan een heel blad volgeschreven...

 

Als de lampen index 'G' hebben heb je modules 329 en 330 nodig. Hebben de lampen index 'K' dan heb je 2 x 329A nodig.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden