Ga naar inhoud
  • 0

velgen opgeknapt grijs antraciet


edgarrobert

Vraag

Velgen 17 inch opgeknapt door te laten poedercoaten in kleur antraciet, speciaal voor velgen. Het speciale zit in de glans, omdat het anders te mat zou worden ivm het poedercoaten.

Beschadigingen van vorige eigenaar zijn nu helemaal weg. Ik heb de grijze kleur gekozen omdat ik lichtmetaal persoonlijk niet zo mooi vind. Smaken verschillen gelukkig :D.

Kosten van dit projectje ongeveer 220. In ieder geval goedkoper dan nieuwe 18 inch velgen en andere banden, wat ik eerst wilde.

Voordeel van poedercoaten is dat het goedkoper is en minder snel beschadigd raakt dan bij lak.

post-17633-1423829202,7216_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Dank jullie wel!

Dat inparkeren gaat op een speciale manier; achteruit over de rand van een oprit en 2 cm langs een boom die niet op de foto staat. Het kan maar op één manier (zonder iets te beschadigen) en de buren genieten elke dag van mijn rijkunsten. Andere buren krijgen hun auto hier niet goed geparkeerd, dus het is een exclusieve parkeerplek voor mij geworden. De hoogte van de voorkant van de auto heb ik er precies op afgesteld. Ik heb een achteruitrijcamera en rijd hem tot 1 cm van de lantarenpaal en steek hem daarna nog een keer vooruit. Als je het elke dag doet, weet je op een gegeven moment niet beter. Ik doe het al ruim 10 jaar. Ik zal eens een webcam ophangen om de pogingen van anderen te registreren :lol:

@wheeler, ik heb het projectje gecombineerd met een reguliere wissel van winter naar zomerwielen en de bandenboer heeft me als vaste klant gematst met 80,- voor opslag, 2x wissel, nieuwe ringen, ventielen en balanceren. Ik heb de volgende dag mijn andere auto van 4 nieuwe banden laten voorzien als oprechte blijk van mijn waardering voor zijn service. Hij blij, ik dus ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden