Ga naar inhoud
  • 0

Interieur overzetten


Sushix

Vraag

Hoi !

 

Ik ben bram uit Overmere , oost-vlaanderen & ben in het bezig van een Passat B7 berline uit 2012 .

Nu wat mijn vraag betreft , In mijn passat zit nu een stoffen interieur maar ik heb de mogelijkheid een mooi leder interieur op de kop te kunnen tikken van een Passat Variant van hetzelfde bouwjaar .

 

Nu is mijn vraag , zit er een verschil qua bevestigingen of dergelijke tussen deze 2 modellen ?

 

 

Alvast bedankt!

 

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Vraagje in de zelfde categorie:

 

Huidig

Trendline? Voorstoelen met stoelverwarming (voor) manuele lendesteun manuele rugleuning en achterbank zonder skiluik.

 

Als je deze uitbouwt en er een set met stoelverwarming, electrische rugleuning en lendesteun nieuw voor variant er voor in de plaats zet.

 

Zou dat zonder meer werken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ondertussen een mooi leren interieur van een variant geplaatst in mijn sedan . Enkel achterbank zitvlak was geen lachertje maar is gelukt! Nu uitzoeken hoe ik alles mooi aansluit voor mijn stoelverwarming , kabelboom is besteld & nieuwe climatronic heb ik ook al . Iemand een idee hoe ik de kabelboom naar de climatronic krijg op een niet al te ingewikkelde manier ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden