Ga naar inhoud
  • 0

Vraag over carkit en touch adapter


Skarloc

Vraag

Ik heb een vraagje over mijn carkit waar jullie vast een antwoord op weten. In mijn Passat 3c uit 2009 zit onder de bijrijdersstoel een BT-telefoon module (type moet ik nog even kijken, maar krijg de piepschuim kap die er omheen zit niet verwijderd. Iemand tips?) en op mijn dashbord een cradle met daarin een module voor een Nokia 6310.

Ik wil deze nu graag vervangen met een Touch-adapter omdat ik dit mooier vind staan en ik toch geen gebruik maak van de oplaadfunctie van de adapter.

Op dit moment werkt alles naar behoren, dat wil zeggen; ik kan bellen en gebeld worden via de carkit (met een Iphone 4S en 5). Ik heb echter geen telefoonboekfunctie op mijn RNS (ook geen behoefte aan) maar kan wel gewoon opnemen en ophangen via het telefoonknopje op mijn stuur.

Kan ik de Nokia-adapter nu gewoon uitwisselen met de touch-adapter (typenummer 3C0 051 435 TA; HW:0008; SW:0124), of moet er nog een en ander worden aangepast via Vagcom?

Graag jullie mening.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Het is niet alleen wisselen van cradle naar touch-adapter, er komt meer bij kijken:

 

Zonder RNS510:

 

toetsenbord / adapter inbouwen

toetsenmodule bij hemelverlichting inbouwen

BT-module (FSE) vervangen met een Premium BT-module (PFSE)

Een antennekabel vanuit je telefoonhouder naar PFSE module trekken

Nieuwe PFSE coderen

 

 

Met RNS510:

 

FSE vervangen met PFSE

Een antennekabel vanuit je telefoonhouder naar PFSE module trekken

Nieuwe PFSE coderen

 

 

Meer info kan je hier vinden:

 

http://bronken.de/aufrustung-von-der-no ... r-iphones/

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ok, ik had niet verwacht dat het nog zoveel zou omvatten. Ging er eigenlijk vanuit dat de touch gewoon een pairing-device met schermpje is en dus zo uit te wisselen is met de Nokia pairing-device die nu in de cradle zit.....

Ik heb er btw een RNS510 in zitten, maar die doet eigenlijk niets op telefoongebied volgens mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik weet niet of dat met de telefoon te maken heeft maar ik heb een blackberry en de nokia houder eruit gegooid en er een touch in geklikt.

Aanmelden en bellen.

Ik kan aannemen met het knopje op het stuur en ophangen voor de rest moet ik de touch bedienen of de telefoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden