Ga naar inhoud
  • 0

aanmeldtopic voor Ledenlijst met Vag-Com


scorpiosoft

Vraag

Is het misschien handig om hier als een sticky een lijst te maken met leden die Vag-Com hebben en anderen daarmee willen helpen? Ik heb dit niet zelf verzonnen maar zie op het tdiclub.nl forum een soortgelijke lijst.

 

Als Passat rijders onder elkaar is het misschien handig een eigen lijst te maken. Ik hoor graag van de moderators of hier behoefte aan is.

 

Ik ben in ieder geval bereid anderen te helpen (3B/BG) als het niet te ver uit de buurt is.

 

Update: Ben overgegaan naar een iMac en VagCom werkt daar niet op. Kan dus helaas niet meer uithelpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Eindelijk heb ik ook een kabeltje, dus mag mij ook op de kaart zetten zodat ik een ander ook kan helpen :wink:

en kan ik zelf ook nog veel leren.

 

Versie: Vag-Com VCDS 805.x

Uitlezen: vw, audi, seat, skoda modelen va 1995 tot heden met vcds.

eobd met vcds, universele scaner spc max , universele scaner snap-on

Wat is er mogelijk: Foutcodes uitlezen+resetten / LMM+turbo rijdend uitlezen / Log maken / onderhouds beurt reset.

Aanpassingen met Vag-Com maken (http://www.gerritspeek.nl/vag-com.html)

 

Lokatie zet mij maar op de snelweg A73 ter hoogte van Boxmeer

 

Groet Rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo,

 

Ik heb sinds kort ook een Vag-Com kabel, een seriele en USB kabel.

Je mag mij ook op de lijst zetten...

 

Versie: Vag-Com 311.2 en Vag-Com 4.91

Uitlezen: Passat 3B/3BG

Wat is er mogelijk:

-Aanpassingen met Vag-Com maken (http://www.gerritspeek.nl/vag-com.html) / Vermogens uitdraai etc.

-Ramen openen met afstandsbediening

Omgeving: Leiden

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo,

 

Wie heeft er in de buurt van Nijkerkerveen VAG-Com en kan en wil voor mij de Coming Home functie in automatisch veranderen.

Nu moet je eerst je grootlicht elke keer kort aantikken voordat de Coming Home functie geactieveerd wordt, maar dit moet automatisch kunnen bij het verlaten / opslot doen van de auto, zonder eerst het grootlicht aan te tikken.

 

Wie o wie kan dit voor mij instellen ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hallo,

 

Wie heeft er in de buurt van Nijkerkerveen VAG-Com en kan en wil voor mij de Coming Home functie in automatisch veranderen.

Nu moet je eerst je grootlicht elke keer kort aantikken voordat de Coming Home functie geactieveerd wordt, maar dit moet automatisch kunnen bij het verlaten / opslot doen van de auto, zonder eerst het grootlicht aan te tikken.

 

Wie o wie kan dit voor mij instellen ??

 

Klik eens op de url van het kaartje en kijk wie er in je omgeving vagcom met canbus heeft???

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hallo,

 

Wie heeft er in de buurt van Nijkerkerveen VAG-Com en kan en wil voor mij de Coming Home functie in automatisch veranderen.

Nu moet je eerst je grootlicht elke keer kort aantikken voordat de Coming Home functie geactieveerd wordt, maar dit moet automatisch kunnen bij het verlaten / opslot doen van de auto, zonder eerst het grootlicht aan te tikken.

 

Wie o wie kan dit voor mij instellen ??

 

Klik eens op de url van het kaartje en kijk wie er in je omgeving vagcom met canbus heeft???

 

Dat heb ik gedaan en volgens mij zit Scorpiosoft in Ermelo.

Die heb ik een privemail gestuurd, maar van hem heb ik nog geen reactie ontvangen.

Vandaar mijn oproep.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Klik eens op de url van het kaartje en kijk wie er in je omgeving vagcom met canbus heeft???

 

Ik wil dat ook nog steeds op mijn Passat CC (die comming home automatisch) alleen ik kon niet op de meeting van 7 en ook niet op die van 20 juni komen, maar ik begrijp dat ik iemand moet zoeken met vagcom en canbus?

 

Volgens mij had iemand het onlangs op een van de meetings laten uitvoeren van zijn Passat CC maar werkte er daarna iets anders niet meer in het menu dus vraag het me af of het nu wel of niet kan. Zit die overigens wel gekoppeld aan de lichtsensor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik ben in bezit van orginele Ross-Tech kabel HEX CAN USB + licentie

 

Versie: VCDS-805.4

Uitlezen: VW, Audi, Seat, Skoda modelen va 1995-heden

Wat is er mogelijk: Foutcodes uitlezen+resetten / LMM+turbo rijdend uitlezen / Log maken / onderhouds beurt reset,

en diverse andere aanpassingen met Vag-Com maken, zie site (http://www.gerritspeek.nl/vag-com.html) .

Omgeving: Mill

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hier dan ook eindelijk VAG-COM aan de gang....Niet veel ervaring maar met de site van Gerrit Speek kom ik een heel eind.

 

Versie: Vag-Com 311.2

Uitlezen: Alle VAG modellen met OBD II

Wat is er mogelijk: Foutcodes uitlezen+resetten / LMM+turbo rijdend uitlezen / Vermogens uitdraai maken / Aanpassingen met Vag-Com maken (http://www.gerritspeek.nl/vag-com.html) waaronder EGR 85% dicht , Carjack in/uit schakelen etc.

Omgeving: Gennep (N-Limburg)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden