Ga naar inhoud
  • 0

aanmeldtopic voor Ledenlijst met Vag-Com


scorpiosoft

Vraag

Is het misschien handig om hier als een sticky een lijst te maken met leden die Vag-Com hebben en anderen daarmee willen helpen? Ik heb dit niet zelf verzonnen maar zie op het tdiclub.nl forum een soortgelijke lijst.

 

Als Passat rijders onder elkaar is het misschien handig een eigen lijst te maken. Ik hoor graag van de moderators of hier behoefte aan is.

 

Ik ben in ieder geval bereid anderen te helpen (3B/BG) als het niet te ver uit de buurt is.

 

Update: Ben overgegaan naar een iMac en VagCom werkt daar niet op. Kan dus helaas niet meer uithelpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Sinds gisteren ook Vag-Com in mijn bezit.

 

Gisteren dus meteen "selective doorlocking" en "anti car-jack" aangezet. :cool:

 

Versie: 311.2-N

Uitlezen:Vag modellen met ODBII stekker (via seriele kabel).

Wat is er mogelijk:Foutcodes uitlezen en resetten/aanpassingen met vag-com (mbv info op gerritspeek.nl). De overige mogelijkheden moet ik nog uitzoeken.

Omgeving: Venlo (werkdagen veelvuldig in Eindhoven)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

En hier nu ook:

 

Versie: Vag-Com 303.1 (probeer binnenkort een nieuwere te bemachtigen)

Uitlezen: Alle VAG modellen met OBDII stekker.

Wat is er mogelijk: Foutcodes uitlezen+resetten / Aanpassingen met Vag-Com maken (http://www.gerritspeek.nl/vag-com.html) waaronder EGR 85% dicht / etc.

Rijdend uitlezen lukt ook, logs maken moet ik me alleen nog even in verdiepen.

Omgeving: Brakel (bij Zaltbommel), Almkerk en op werkdagen in Son (Science Park Eindhoven).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Versie: Vag-Com 311.2n2

Uitlezen: Passat 3B/3BG

Wat is er mogelijk: Foutcodes uitlezen+resetten / LMM+turbo rijdend uitlezen / Vermogens uitdraai maken / Aanpassingen met Vag-Com maken (http://www.gerritspeek.nl/vag-com.html) waaronder EGR 85% dicht / etc.

Omgeving: Groningen

Wat niet: Ramen openen met afstandbediening

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Versie: Vag-Com 311.2n2

Uitlezen: Passat 3B/3BG

Wat is er mogelijk: Foutcodes uitlezen+resetten / LMM+turbo rijdend uitlezen / Vermogens uitdraai maken / Aanpassingen met Vag-Com maken (http://www.gerritspeek.nl/vag-com.html) waaronder EGR 85% dicht / etc.

Omgeving: Groningen en doorde weeks Havelte

Wat niet: Ramen openen met afstandbediening

 

 

Ben nog wel lerende, maar met een beetje geduld komen we er wel uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Jee, volgens mij niet.

Tenminste, ik zie de laatste 4 a 5 nieuwe aanmeldingen er niet bij staan. Vanaf Hoebaah zie ik de nieuwe Vag-com'mers er niet terug op de kaart (lijkt Lingo wel :lol: ).

 

ik heb ook de lijst aangepast

 

niet de kaart

 

:wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik kan ook op de lijst, weet niet of dit de goede manier is btw:

 

Versie: Vag-Com 311.2-n

Uitlezen: Passat 3B/3BG

Wat is er mogelijk: Foutcodes uitlezen+resetten / LMM+turbo rijdend uitlezen / Vermogens uitdraai maken / Aanpassingen met Vag-Com maken (http://www.gerritspeek.nl/vag-com.html) waaronder EGR 85% dicht / etc.

Omgeving: Gouda (moordrecht)

Wat niet: Ramen openen met afstandbediening

 

Ook ik moet wel eens zoeken, maar met geduld komen we een heel eind.

De wil is er iig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Versie: Vag-Com 311.2-N

Uitlezen: Passat 3BG (ik weet ff niet wat nog meer, alleen nog met mijn eigen 3BG geprobeerd...)

Wat is er mogelijk: Foutcodes uitlezen & resetten / LMM en turbo rijdend uitlezen / Aanpassingen met Vag-Com / Ramen open/dicht met AB

Omgeving: Midden-Limburg (Maasbracht)

 

vr.gr,

Roel 8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

je mag mij ook op de lijst zetten

 

Omgeving Maastricht (Margraten)

Vagcom & VDS Pro

Uitlezen: VW Lupo, Polo (9N), Golf (IV), Passat (3B/3BG), Audi A2, A3 (8L), A4 (B5/B6), A6 (4B)

Wat is er mogelijk: Foutcodes uitlezen+resetten / LMM+turbo rijdend uitlezen / Vermogens uitdraai maken / Aanpassingen met Vag-Com maken (http://www.gerritspeek.nl/vag-com.html) waaronder EGR 85% dicht / etc

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

je mag mij ook op de lijst zetten

 

Omgeving Noordoost Friesland

Vagcom 3.11:

- uitlezen storingen/resetten

- rijdend uitlezen/loggen

- instrumentenpaneel op japans zetten (km per liter)

- taal meldingen instrumentenpaneel aanpassen (nederlands is helaas niet mogelijk)

- rembloksensors uitschakelen (voor wie per ongeluk remblokken zonder sensoren heeft gekocht)

- vermogenslog maken (vagcom+kpower) voor de TDI

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik kan ook niet achter blijven, vooral niet op het gebied met ECC airco systemen.

 

Met mijn Professionele VAG CANBUS diagnosecomputer kan ik nu 100 verschillende modules van een VAG voertuigen (VW, Audi, Seat en Skoda) van 1990 tot 2008 uitlezen, wissen of aanpassen. Tevens is het mogelijk de service en oliebeurten te resetten.

OBD 1 en 2

 

Een kleine opsomming..

 

Motor electronica, Transmissie electronica, Remmen, Dashboard unit, Verwarmings electronica, Electrische control electronica, Koppeling electronica, Afstand control, Stuurbekrachtigings electronica, Airbag, Stuur electronica, Instrumentenpaneel, 4 wiel electronica, Antiblokeringssysteem, Tractioncontrol, Electronisch dakcontrol, Airco, Licht control units, Centrale deurvergrendeling, Electrische stoelen, Navigatiesysteem, Roof electronics, Diesel pomp electronica, Driver door electronica, Stuur assistentie, Interieur monitor, Central control, Geluidssysteem, Passenger door electronics, Handrem, Xenon, Radio, Accu control, Banden druk, Verstelbare spiegels, Batterij lader, Deur electronica systemen, Parking hulp, Unit instrument paneel, Service reset, Olie reset, enz enz..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden