Ga naar inhoud
  • 0

aanmeldtopic voor Ledenlijst met Vag-Com


scorpiosoft

Vraag

Is het misschien handig om hier als een sticky een lijst te maken met leden die Vag-Com hebben en anderen daarmee willen helpen? Ik heb dit niet zelf verzonnen maar zie op het tdiclub.nl forum een soortgelijke lijst.

 

Als Passat rijders onder elkaar is het misschien handig een eigen lijst te maken. Ik hoor graag van de moderators of hier behoefte aan is.

 

Ik ben in ieder geval bereid anderen te helpen (3B/BG) als het niet te ver uit de buurt is.

 

Update: Ben overgegaan naar een iMac en VagCom werkt daar niet op. Kan dus helaas niet meer uithelpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Update:

 

Ik ben nu ook in bezit van orginele Ross-Tech kabel HEX CAN USB + licentie.

VCDS Release 11.11.5.

 

Kan alle VW/Skoda/Seat/Audi met ODB-II (en CAN uitvoeringen ook) uitlezen. CMM aanpassen. Storingen uitlezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mijn vermelding op de kaart (gebruikersnaam) kan problemen geven met die te linken aan mijn profiel op het forum.

 

Op de kaart: @rwin

Gebruikersnaam op het forum: ®win, waarbij ® = + r

 

post-17861-1423828575,8046_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
mij kan je toevoegen ook! sinds vorige week VCDS 11.11 met licentie en kabel.

 

alle VAG modellen tot 2012. uitlezen en activeren van dergelijke.

regio mechelen

 

En nog eentje er bij in dezelfde regio. Originele Ross-Tech HEX+CAN met VCDS 11.11.5 licentie.

Voorlopig nog rookie maar volop aan het studeren. Uitlezen, resetten lukt al aardig :mrgreen:

 

Graag toevoegen aan de lijst a.u.b.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ja plaats mij er ook maar bij heb de foutcodes al gewist en ben al aardig opweg sinds ik het binnen heb (gisteren :mrgreen: )

Maar begin het al aardig onder de knie te krijgen ! :?: Mot wel een hoop leren maar komt wel.

Ben geen digibeet gelukkig! :)

VCDS versie: 11.11 5

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vcds 12.12

 

Offboard Diagnostic Information System (ODIS)(dealer werktplaats software). Alle mogelijke handelingen uitvoeren van uitlezen tot regeneratie van roetfilters. Tot model 2014. Audi VW Seat Skoda Porsche Bentley Lamborghini.

 

VAS system 5054a

 

 

Voor de rest Delphi systeem voor alle auto's.

 

Amersfoort woonplaats

 

Regio Utrecht en op locatie

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden