Mijn passat van 1999 (zonder airco nog ) vraagt stilletjesaan vervangen te worden. Van deze wagen ben ik zeer zeer tevreden geweest. Heeft trouwens enkel onderhoud gekregen, nooit iets stuk aan geweest, nu 155000 km's)
De nieuwe die ik zoek +/- 2010 2.0L gaat weinig km's doen omdat mijn vrouw naar haar werk ermee gaat rijden 20 km/ dag op en af.
Niet veel, besef het al te goed.
Langs de andere kant heb ik liefst een 2.0L diesel omdat deze een sleurhut moet trekken op verlof. Hiervoor is een diesel beter (koppel - motorrem).
Nu zou ik eens graag jullie idee horen wegens twijfel.
Toch maar voor een benzine gaan en er het zeer hoge verbruik bijnemen als de caravan er aan hangt of is de dieselversie toch te riskeren als je bvb regelmatig de roetfilter ter plaatse regenereert met VAGCOM op de oprit thuis?
Vraag
v4-lover
Korte schets van de situatie.
Mijn passat van 1999 (zonder airco nog ) vraagt stilletjesaan vervangen te worden. Van deze wagen ben ik zeer zeer tevreden geweest. Heeft trouwens enkel onderhoud gekregen, nooit iets stuk aan geweest, nu 155000 km's)
De nieuwe die ik zoek +/- 2010 2.0L gaat weinig km's doen omdat mijn vrouw naar haar werk ermee gaat rijden 20 km/ dag op en af.
Niet veel, besef het al te goed.
Langs de andere kant heb ik liefst een 2.0L diesel omdat deze een sleurhut moet trekken op verlof. Hiervoor is een diesel beter (koppel - motorrem).
Nu zou ik eens graag jullie idee horen wegens twijfel.
Toch maar voor een benzine gaan en er het zeer hoge verbruik bijnemen als de caravan er aan hangt of is de dieselversie toch te riskeren als je bvb regelmatig de roetfilter ter plaatse regenereert met VAGCOM op de oprit thuis?
Thx
Link naar reactie
Delen op andere sites
12 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten