Ga naar inhoud
  • 0

Is origineel xenon in passat B7 naderhand in te bouwen?


martintk

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Je kunt ook een aftermarket set halen. Kost je ca €350,-, zijn exacte kopieen van de OEM, geen gedoe met sensoren of wat dan ook. Moet er alleen wel een setje Pilots in plaatsen omdat ze standaard halogeen zijn.

 

http://link.marktplaats.nl/a1020991274

 

Ik denk dat ik zo'n setje ga plaatsen in het voorjaar.

Deze lampen kwam ik v/d week ook tegen en leek mij ook een mooie oplossing. Ook de led achterlichten van hun lijken erg oem. Iemand er ervaring mee met deze lampen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo!

We zijn inmiddels al wat jaren verder sinds de start van deze topic. :)

Zijn er al forum leden die een Xenon retrofit hebben uitgevoerd bij een B7? Ik wil dit misschien als volgende retro zelf gaan doen. Zou graag willen weten of er ergens een “how to” beschreven staat. Ben benieuwd naar de onderdelen die moeten worden aangeschaft, en de onderdelen die wel en niet verplicht zijn. Ik keek ook even bij Kufatec, daar zie ik bijv mooie kabelsets staan, maar er staat ook dat er een andere BCM geplaatst moet worden. Is dit per se nodig om het werkend te krijgen? Want zoiets tikt natuurlijk behoorlijk aan kwa kosten, naast de lampen zelf.
 

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Coderen van de BCM was het probleem, dat was niet mogelijk en derhalve dient er een andere geplaatst te worden. Het is een mod die volgens mij op dit forum nog niet is gedaan op een B7. Althans als het om OEM gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden