Ga naar inhoud
  • 0

2Din zonder modificatie passend in Passat 3BG 2003?


kevinp

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 1

Je hebt de volgende onderdelen nodig.

3B1 857 056 A  -  frame houder
3B0 858 757     -   inbouw frame
3B0 858 069 AT 2AQ   -  dubbeldin afdekking
1J0 907 047 M 01C  -   dubbeldin climatronic afdekking

Informatie kun je op de website passatplus.de vinden

http://www.passatplus.de/umbauteile/doppel-din/doppel-din.htm

 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Inderdaad ik heb een ander paneel nodig...

 

Wie o wie heeft nog een zwart inbouwframe over, tekoop?

Vernomen dat er in de 3bg na inbouwen van het paneel de ventilatiebuiZen niet in de weg zitten.

 

Je zou Alle (dieseltje) eens een berichtje kunnen doen. Hij is eigenaar van rnswinkel.nl Hij doet dit soort spul verkopen en eventueel inbouwen als je het zelf niet ziet zitten.

Je hebt totaal geen last van ventilatie buizen.

Zoals je in de KB kan zien gaat je clima paneel naar onder. Voor de rest geen bijzonderheden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Here,

 

Beide bedankt voor het antwoord.

Ik heb vernomen dat @dieseltje frontjes kan leveren voor de passat 3BG -zwart (front) ?

 

Stel na het inbouwen en het plaatsen van de 2 din, is het mogelijk als ik de auto ooit doorverkoop de 2 din speler eruithaal, en met een afdekkapje 1 din sluit en hier weer de originele radio terugplaats? of moet dan het oude paneel terug?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Just now, dieseltje said:

Is dat spul dan nog te koop?

Nou het frame vind ik alleen op sites die niet naar NL verzenden of te luguber voor woorden zijn. De rest is vrij simpel te vinden ook zijn er nogal wat leveranciers die beweren dat je hiermee wel klaar ben... Wat ik betwijfel gezien al jullie ervaringen. 

 

https://www.winparts.nl/interieur-bekleding/inbouwframes-radio/c1779/dubbeldin-paneel-volkswagen/p348656.html?a=t4u/0/0/1779/348656&gclid=CjwKCAjw0_T4BRBlEiwAwoEiAe6EJyjuaaRewXLDbfIkFe8vOQvWxLlAfI5kGnsr9d2xBhgvWBchAhoCbu4QAvD_BwE

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
6 minutes ago, 35iB4 said:

Wat ik op de link van jouw zie is alleen het montage frame voor je radio, deze zit standaard bij je radio als je deze nieuw koopt.

Inderdaad.. en als je die bedrijven dan mailt dat je het frame ook nodig hebt verklaren ze dat dit niet hoeft ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1 minute ago, dieseltje said:

Ik zal vanavond ff in mijn archief naar de p/n zoeken wat je nodig hebt.

wat die bedrijven vertellen is complete bullshit omdat ze niet weten wat er nodig is dashboard ombouw.

Dank je wel, dan nog hopen dat iemand het verkoopt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden