Ga naar inhoud
  • 0

mistlampen


vlkswgnpsst

Vraag

Nu was het pas lekker mistig , dus ik wil mijn mistlampen aanzetten .. ik krijg mijn voorste mislampen niet aan . Enkel achter .

 

Op internet lees ik dat de knop naar rechts draaien en dan 1x uittrekken voorste mistlampen zijn en 2x uittrekken voor en achter .

Ik kan die knop enkel 1x uittrekken en dan brandt het achterste mistlicht . De voorste krijg ik niet aan .

 

Hoe doe ik de voorste en achterste aan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
Nee is met VCDS niet te testen. Je kunt wel even de schakelaar eruit halen om hem door te meten.

Misschien is er iets met je massa niet goed? Ik las ook in een ander draadje dat de tankklep en de kofferbak knop verkeerd om werken?

 

Je kunt aan de bekabeling van de schakelaar misschien zien of iemand daar wat afgetakt heeft voor het een en ander.

 

Is het lichtje wel uit als de auto op slot is? Het lijkt wel of er een geschakelde plus op zit of zo.

 

Bedankt om mee te denken !

 

het voorval met de tankklep is opgelost , was een verkeerde waarde die weggeschreven was tijdens het wegschrijven van de long code (midden in het wegschrijven viel mijn connectie weg) .

Daarom dacht ik misschien dat er nog ergens een andere waarde in die longcode fout stond en het probleem met lichtknop veroorzaakte . Maar ik heb nu al heel wat codes op verschillende bytes getest en dit verandert niets aan dat lampje .

 

Bij mijn weten als het contact uit is is het lampje ook uit . (zal dit nog wel eens dubbelchecken en posten indien zo niet zo zou zijn)

Vanaf dat ik contact inschakel brandt het lampje ook al staat de schakelaar op 0 bijvoorbeeld .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb net even in mijn auto's gekeken:

 

- De 3C brand geheel niet als ik de auto ontgrendel, pas als ik aan de schakelaar draai brand alles oranje. Maakt niet uit op welke stand die staat. Is en blijft oranje, Ja uit is uit natuurlijk.

- De 3AA brand wel als ik de auto ontgrendel, ook alles oranje. Als ik de schakelaar op de stadslichten zet gaat ie van oranje naar groen.

 

Het vreemde is dat er op de schakelaar zelf (het gedeelte wat je draait) niets brandt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden