Ga naar inhoud

knoepen rechtsvoor


devil31

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal ik ben ten einde raad ik word gek.

Heb alle draag armen vervangen twee andere aandrijf assen eronder .

Nieuwe veren met schokbrekers en alle remklauwen los gehad alles goed in gevet met koper vet en weer inelkaar gezet .

Ik vertel dit even want heb twee rare geluiden bij mijn passat variant van 2000.

 

Als ik diep onderstuur en zacht rij of gewoon ergens keer dan knoept ie twee keer flink rechts voor en het andere geluid is als ik straf moet remmen hoor ik doink voorin kan niet zeggen links of rechts heb het idee dat het uit het midden komt maar maar als ik dan weer flink op trek dan hoor ik dat geluid weer een keer en zo blijft ie dat doen .

En op een rammel weg (kinderkopjes ofzo ) lijkt het wel of de wielen eraf vallen .

Ik zit nog te denken aan de veer schotels.

 

groeten patrick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe zijn de rubbers van de veerschotels? en hoe zit het bovenin met het veerpootrubber?

 

Ow, en bij optrekken/remmen, zou een motorsteun kunnen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Knakken zou die daar wel kunnen doen, ik ga ervanuit als ie de veren en schokbrekers al vervangen heeft én alle armpjes dat ie vast wel gezien had dat de ashoes gescheurd was.. en het wiel van binnen knettervet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb gekeken naar de steekas hoesen die zijn gewoon nieuw heb die assen laatst compleet vervangen .

Het enigste wat ik niet vernieuwd heb zijn de veerpootschotels bovenin.

en dat bonken bij remmen zou dat een motersteun kunnen wezen maar hoe kan ik zien dat de steun kapot is.

dit word denk ik een complete voorfront revisie haha hij begint me in de steek te laten .

 

zal weer eens gaan zoeken of ik nog wat kan vinden.

 

groeten patrick

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk idd eens naar de veerpootschotels, bij mij vorige Passat had ik eens dat geknoep, en die hebben ze toen ook eens na gekeken, ik weet niet wat ze toen hebben gedaan, wel iets, maar kan nergens meer vinden wat precies.

Maar devil31 stel je eens voor in het forum gedeelte " Ik ben .... en Ik rij..."

Link naar reactie
Delen op andere sites

en dat bonken bij remmen zou dat een motersteun kunnen wezen maar hoe kan ik zien dat de steun kapot is.

dit word denk ik een complete voorfront revisie haha hij begint me in de steek te laten .

 

Laat iemand even gasgeven terwijl jij onder de kap staat kijken, kantelt het blok erg en bij gas loslaten weer dan zijn het de steunen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden